• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Subaru forester

Highway

Last (wo)man standing
Laatst bewerkt:
Ik heb de Honda al binnen. Ook een SUV met 2l engine en 4 wheels drive . Mijn friend is die auto voor mij aan het oppimppen.
Ok, een andere SUV. Maar ook een ander 4wd dan bij Subaru. De Forester was alltime awd, de Honda is realtime awd. Dat wil zeggen: de Honda achterwielen krijgen pas aandrijving als de voorwielen grip zijn verloren. De Subaru geeft altijd gelijktijdig voor en achter aandrijving.
Ook ik heb de Forester onderzocht, maar koos voor de de Impreza Plus 2L: een beetje kleiner maar stukken goedkoper, en toch de zelfde motor + awd als bij Forester.
Anyway, veel plezier met de Honda CRV ;)
 

mrsjones

Diehard Prepper
Ok, een andere SUV. Maar ook een ander 4wd dan bij Subaru. De Forester was alltime awd, de Honda is realtime awd. Dat wil zeggen: de Honda achterwielen krijgen pas aandrijving als de voorwielen grip zijn verloren. De Subaru geeft altijd gelijktijding voor en achter aandrijving.
Ook ik heb de Forester onderzocht, maar koos voor de de Impreza Plus 2L: een beetje kleiner maar stukken goedkoper, en toch de zelfde motor + awd als bij Forester.
Anyway, veel plezier met de Honda CRV ;)
We zullen zien hoe de auto is... wij landen met 2 honden en een paar koffers, dus als hij vriend een auto voor mijn scoord en onderzoek, ben ik blij. Ik ga nog bedden regelen en wat pannen en potten . En van daar uit weer opbouwen ...
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Ik ga nog bedden regelen en wat pannen en potten . En van daar uit weer opbouwen ...

Je kunt altijd op de preppers marktplaats een #Durf te vragen of gezocht oproep doen. Ik denk dat veel mensen nog genoeg karma hebben liggen. (iets met 1= geen, 2=1 en 5 is genoeg om te delen). Voor mij zou het een goede reden zijn de kasten weer eens op te ruimen.:lol:
 

mrsjones

Diehard Prepper
Je kunt altijd op de preppers marktplaats een #Durf te vragen of gezocht oproep doen. Ik denk dat veel mensen nog genoeg karma hebben liggen. (iets met 1= geen, 2=1 en 5 is genoeg om te delen). Voor mij zou het een goede reden zijn de kasten weer eens op te ruimen.:lol:
5 is een heel redelijk aantal. Ik zoek vooral adresses,handige bronnen om spullen in te slaan .
 
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je door de jaren heen steeds stond in geschreven als woningzoekende dan hebben jullie genoeg punten om zo weer een huurhuis te kunnen krijgen.

Wij staan ook bij verschillende woningstichtingen door het land in geschreven, dan ken je over een paar jaar ook weer elders heen omdat je daar ook staat in geschreven, dat is het grote voordeel ervan.:);)

Wij als preppers houden altijd rekening mee als je plotseling moeten verhuizen.:eek:
 

mrsjones

Diehard Prepper
Als je door de jaren heen steeds stond in geschreven als woningzoekende dan hebben jullie genoeg punten om zo weer een huurhuis te kunnen krijgen.

Wij staan ook bij verschillende woningstichtingen door het land in geschreven, dan ken je over een paar jaar ook weer elders heen omdat je daar ook staat in geschreven, dat is het grote voordeel ervan.:);)

Wij als preppers houden altijd rekening mee als je plotseling moeten verhuizen.:eek:
Wij hebben een eigen huis, die wij verhuurde ,met diplomat clausule . Wij kunnen er weer in . Wij komen niet in aanmerking voor sociale woningbouw .
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Bovenaan