• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Thuisbatterij (gekocht)

Wij verbruiken tussen zonsondergang en zonsopgang zo iets meer dan de helft van de capaciteit van de batterij.
Ons Barbara is blij dat ze terug savonds mag strijken.
Er draaien ook 2 koelkasten op en 2 vrieskisten op.
TV, fiets en telefoons opladen. En we koken ook inductie maar dan schijnt de zon nog ( zwak )

Wij verbruiken tussen zonsondergang en zonsopgang zo iets meer dan de helft van de capaciteit van de batterij.
Ons Barbara is blij dat ze terug savonds mag strijken.
Er draaien ook 2 koelkasten op en 2 vrieskisten op.
TV, fiets en telefoons opladen. En we koken ook inductie maar dan schijnt de zon nog ( zwak )
@Flos , het "ons Barbara" klinkt mij als muziek in de oren, echt. Het doet terugverlangen naar pre-Jettaanse tijden. Wordt het niet eens tijd om Nederland bij Vlaanderen te trekken, dan wordt het misschien nog wat hier? Taalkundig en qua brandstofprijzen gaan wij er dan op vooruit en jullie ook door dan maar 1 regering te hebben die onzin kan uithalen!😉

Fijn dat je al veel plezier hebt van de thuisaccu. Heb je ook een dynamisch contract, zodat je voordelig stroom kunt kopen als er geen zon is? Vaak zijn er ook in de winter goedkopere uren, als iedereen op een oor ligt natuurlijk. Kan dynamisch bij jullie ook?

@RockyFlats een dynamisch contracten hebben wij niet. ( denk ik ) ik heb wel een voordelig contract omdat ik al meer dan 40 jaar bij de zelfde leverancier ben. Ook omdat ik gepensioneerd ben maar vooral omdat ik zo een wit blauwe kaart in mijn wagen heb liggen met een rolstoel op uitgebeeld. En omdat ons Barbara nogal goed kan onderhandelen.

@Flos , het "ons Barbara" klinkt mij als muziek in de oren, echt. Het doet terugverlangen naar pre-Jettaanse tijden. Wordt het niet eens tijd om Nederland bij Vlaanderen te trekken, dan wordt het misschien nog wat hier? Taalkundig en qua brandstofprijzen gaan wij er dan op vooruit en jullie ook door dan maar 1 regering te hebben die onzin kan uithalen!😉

Fijn dat je al veel plezier hebt van de thuisaccu. Heb je ook een dynamisch contract, zodat je voordelig stroom kunt kopen als er geen zon is? Vaak zijn er ook in de winter goedkopere uren, als iedereen op een oor ligt natuurlijk. Kan dynamisch bij jullie ook?

Eén regering? Probeer 6 regeringen. Voor het land, de gewesten (Vlaanderen, Wallonie, Brussel) en voor de gemeenschappen (Frans en Duits) en die zijn allemaal aan elkaar gelijkwaardig ;) Daar komt dan minimaal een Friese gemeenschap bij

Terug
Bovenaan