• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Tiplijst kids prep-cadeaus

Harry Nack

Last (wo)man standing
Voor mijn kids heb ik spannende dingen die ze normaliter niet mogen hebben in Nederland. Dat maakt het spannend en interessant voor de kids.

Zoals tactical vest, multi tool, mesjes, katapult, luchtdruk wapens, kruisboog, handboog, kampeer spul etc.

Daarnaast leer ik ze beetje bij beetje rijden in de auto en met de quad.

Knutselen met gereedschappen, hout en wat spijkers hebben ze ook al heel wat lol aan.
 

ReadyMom

Prepper goeroe
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een mooi cadeau @Renegade maar wat ik mis in een schaartje, die gebruikt ik best veel, ik moet er niet aan denken dat ik een ingescheurde nagel heb, tot in het vlees, en die niet kan knippen, en je moet toch door gaan met je bezigheden.

Update
O bedankt voor je reactie @Renegade je bedoelt deze:
216139

Het heeft geen mes vergrendeling zoals de eerste, ja je kan niet alles hebben.

Belangrijk voor de kinderen.
Wat dat betreft is de andere zeker veiliger voor kinderen, dat kan de mes niet terug klapen op je vingers, want kinderen doen dingen op verrassende wijze, en een ongelukje zit in een klein hoekje, dat is wel weer een belangrijke overweging in het cadeau geven aan je kinderen.
le3990$06-leatherman-rev-le3990-06.jpg

https://www.knivesandtools.be/nl/pt...FJxJm7798GeqB42z21DTyc1xLRsGAaXkaAqq4EALw_wcB
 

ReadyMom

Prepper goeroe
Kwam per toeval op ilovespeelgoed.nl, ze hebben daar best wel wat leuke kids outdoorsy dingen; van insecten loepbakjes tot sleutelhanger -kompas/-zaklamp/-noodfluitje/-bestekset, hoofdlampje in de vorm van een aap, zakmessen/survivalmessen, educatieve placemats/speelsels natuur, bos-doeboek, tot complete sets zelf mes maken, houtsnijsets, 'experimenten' (zelf survivalitems maken) etc.
 
Bovenaan