• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Veilig een Tent Kachel gebruiken en Waar op te letten ?

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Daar zijn SC's nou zo leuk voor. De een heeft deze, de ander die, weer een ander heeft aanpassing gedaan....daar kan je vergelijken, kijken, eens spelen met een andere kachel, of kooktoestel. Kijken naar tenten, naar slaapmatten en slaapzakken, en naar messen natuurlijk.
 

Flos

SHTF Expert
Ik heb ook een bel tent (een groter model ) . En ik heb er ook een kachel doorlaat ingemaakt.
Maar zoveel kak heb ik er toch niet bij verkocht hoor.
 

Papillon

Diehard Prepper
https://fmtruss.en.made-in-china.co...sic-Dome-Tent-Half-Dome-Tent-for-Camping.html

Ziet er tof uit zon dome tent voor in het weiland hier haha, iemand ervaring mee? Ze zijn in allerlei uitvoeringen ook geheel transparant met houtkachel enz.
Ik vind het er een beetje fragiel uitzien allemaal, maar misschien heeft iemand er al ervaring mee?

Ja een oud topic, nee niet belangrijk genoeg om er een nieuw topic voor aan te maken. (ik vraag mij zowiezo af wat er mis is met oude topics;))
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
https://fmtruss.en.made-in-china.co...sic-Dome-Tent-Half-Dome-Tent-for-Camping.html

Ziet er tof uit zon dome tent voor in het weiland hier haha, iemand ervaring mee? Ze zijn in allerlei uitvoeringen ook geheel transparant met houtkachel enz.
Ik vind het er een beetje fragiel uitzien allemaal, maar misschien heeft iemand er al ervaring mee?

Ja een oud topic, nee niet belangrijk genoeg om er een nieuw topic voor aan te maken. (ik vraag mij zowiezo af wat er mis is met oude topics;))

Ik heb zoiets al eens gezien hier in het Dorp.
Paar jaar buiten gestaan . Nu is het weg .

Een oud topic leven in blazen is helemaal oké

Edit;

Jaren lang zat de Oude Man in zijn stoel ,
Zijn leven had geen doel ,
Eenzaam en alleen , hield slechts een vriendelijke lach,
hem op de been ,

Bedankt voor u reactie in dit oude Topic:rolleyes:;)
 
Bovenaan