• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
G

gebruiker 3367

Gast
@Lai Ik denk de meeste mensen hun geitjes houden voor de knuffelbaarheid. Zou ze zelf ook niet verkopen als ik wist dat ze dan geslacht zouden gaan worden hahaha. Kun je ze niet beter direct van een boer kopen? Of anders misschien iets minder eerlijk zijn? ;)

Ik ben geen grote vleeseter. Zie mezelf ook zeker geen dier zelf slachten. Dat gezegd hebbende zit ik al gruwelend, doch met grote interesse en nieuwsgierigheid hier mee te lezen en naar de foto’s van varkens aan het spit te kijken :D

Als je dan al vlees eet dan ben ik wel voorstander van duurzaam zelf dieren houden ipv de mega stallen te sponseren.
 

Lai

Prepper goeroe
Ik ben wel zo slim om nergens te melden dat ik jonge geitjes op ga eten. ;)
Veel mensen leven niet in de realiteit, willen alles wat leuk/lief en knuffelbaar is in leven houden.
Maar wel vlees uit de supermarkt eten. Want die dieren zien ze niet.

@Petite Prepper ik ben zelf ook voor duurzaam en zo natuurlijk mogelijk dieren houden voor consumptie.
Mijn dieet bestaat voor een groot deel uit dierlijke producten. Eieren, kaas, yoghurt en vlees. Hoe mooi (en milieu bewust) is het dan niet om dat uit eigen achtertuin halen? Plus ik weet zeker dat de dieren voor de vriezer een goed leven hebben gehad met gezonde voeding.
 
Bovenaan