marzman
Prepper goeroe
Ahja de tussen 17.00 en 19.00 boodschappendoeners, die komen na hen werk, nemen wat ze nodig hebben voor de avond en willen zo snel mogelijk weer naar huis. want moe / gewerkt en nog moeten koken...
Ga eens zaterdagmiddag naar de supermarkr, dan zie je wel weer de volle karren aan de kassa en drukte alsof het gratis is... aan de andere kant, wie heeft er nog zin om een kar vol boodschappen te moeten halen, sjouwen en gedoe, dat bestel je toch gewoon allemaal online... hoef je de deur niet uit, hoef je zelf niet te zoeken of te sjouwen, aambiedingen zijn gewoon op voorraad en de kleine dingetjes, die haal je tussen 17:00 en 19:00 in de winkel, zoals de groente en het fruit (dat wil je zelf bekijken voordat je het koopt.)
Is dat serieus? Zo erg is het toch niet om zelf boodschappen te doen, kun je ook zelf je groenten uitzoeken, brood etc. Waarom zou ik de deur niet uitwillen, ik zit al de hele dag thuis in mijn kamer met thuiswerken
Wij doen gewoon een keer per week boodschappen, sinds de corona niet meer op zaterdag. Toen vanwege de drukte en corona en nu vanwege de drukte
In het schuurtje kun je alles wel bewaren denk ik. Hoe lang ligt een beetje aan de kwaliteit van het schuurtje (hoe warm kan het worden, hoe koud, kan het vochtig zijn binnen?) maar als je af en toe wat eet en aanvult (of in andere volgorde