• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat wordt de meest nuttige inhoud van dit kleine RvS flesje .

V

Verwijderd lid 423

Gast
Wat zou jij als inhoud aan dit kleine flesje geven . Een flesje voor echte nood en met een inhoud die je liever voor jezelf houd .
Flesje is kwa inhoud bijna gelijk aan een lucifer doosje .
Wat zou jij er in doen voor later en koesteren .
Penlight batterij is bijgevoegd ter inficatie van afmeting flesje .

Bekijk bijlage 4567
@frans81 Diamanten! Ik zou daar tenminste een bodempje van in het flesje stoppen.
Nu heb ik die dingen nog niet, maar ik hoorde dat je die kunt laten maken... Een paar van mijn collega's zou ik in zo'n flesje best eens heen en weer willen schudden, en ze naderhand voor iets sympathieks inruilen;).
Ik zou ze dan sowieso in @Loreen 's alcohol laten zwemmen. Het beste bijna zuivere ethanol. Dan kan een halve slok dienen om een vuurtje aan te maken en als ontsmettingsmiddel. En de andere halve slok aangelengd met wat water, maakt weer twee 3/4 slokken van een redelijk sterke borrel, om op een goede afloop aan te kunnen stoten:rolleyes:. Maar, haha, inderdaad, @Richa 's hash-olie:confused: of morfineo_O is ook geen slecht idee.
Man, wat heb ik een spijt dat ik de SC niet meer heb kunnen bezoeken... Dat moet een feest zijn geweest:thumbsup:
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we gewoon alle inhoud mengen van de Stoffen die hier inmiddels benoemd zijn .
Men krijge een rijke en Ontspannende / lichaamsreinigende substantie .
Enigzins verhelderend van geest en veruimend van denken volgen we ons pad .
iedereen draagt bij aan de componenten van deze Preppers drank :lol::lol:
Wie de Diamanten levert dat moeten we even bekijken :rolleyes:
Iedereen een paar van die kleine flesjes in de uitrusting en :D
Het vergif doen we apart :fluit:

WE hebben wel een Test persoon nodig om de eventuele bijwerkingen vanaf te kunnen lezen en 1 die het wil opschrijven .
Wat zullen die twee elkaar goed leren kennen :D
Aanpassingen onder voorbehoud :wave:

Dit is natuurlijk maar even wat onzin tussendoor van mijn kant ;).
Topic is serieus bedoelt
;)
 
G

Gamble

Gast
Dit topic over het hoofd gezien, maar zoals gezegd in een ander topic:
Ik gebruik het om zonnebloemolie in te doen voor mijn tochten om te koken.
Ze zijn nog steeds te koop bij de action ;)
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou deze erin stoppen, zal ook vast wel te koop zijn bij de action:lol:
Bekijk bijlage 4795
wil je olie, krijg je olie
wil je drank, krijg je drank
wil je vuur, krijg je vuur.....:p

Dan wordt preppen overvodig :(
Dan wil ik een wereld zonder ELLENDE ;) als ook ik die Genie er in mag proppen .
 

Flos

SHTF Expert
Dan wordt preppen overvodig :(
Dan wil ik een wereld zonder ELLENDE ;) als ook ik die Genie er in mag proppen .
Toen mijn kinderen nog kinderen waren heb ik soms verplicht naar Aladin moeten kijken en dat wat jij zegt was een van de dingen die hij niet kon verwezelijken.
 
F

frans81

Gast
Toen mijn kinderen nog kinderen waren heb ik soms verplicht naar Aladin moeten kijken en dat wat jij zegt was een van de dingen die hij niet kon verwezelijken.

Dat vind ik nou jammer .
Dan wens ik dat de Genie voortaan alle wensen die een liefdevol mens zich kan wensen kan doen uitkomen ;)
OPGELOST :lol:
 
F

frans81

Gast
Morgen moet ik plakband bij halen bij de Action en ga dan meteen nog voor 4 van die kleine flesjes .
Ze zijn toch wel handig . Even labelen en je hebt een idee wat er in zit .
 

Flos

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Morgen moet ik plakband bij halen bij de Action en ga dan meteen nog voor 4 van die kleine flesjes .
Ze zijn toch wel handig . Even labelen en je hebt een idee wat er in zit .
Jij hebt nu al problemen met wat je er in wilt stoppen en je had er maar een wat zal het zijn als je 5 van die flesjes hebt.
 
F

frans81

Gast
Jij hebt nu al problemen met wat je er in wilt stoppen en je had er maar een wat zal het zijn als je 5 van die flesjes hebt.

  
50 plus en Fantasie over een flessen Genie ( geest ) .
@Flos onze generatie blijft toch nodig voor een stukje bewustwording .

:lol::)
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
F

frans81

Gast
Net zoveel flesjes als
Vijf flesjes, wauw, dat wordt een hele verzameling @frans81
Eentje met dunne bleek, olijfolie, sterke alcohol, povidonjodium en sterke azijn. Althans, dat zou ongeveer mijn keuze zijn. :)

Ik ga zeer gebruikmaken van de Tips .
5 van die dingen wegen nagenoeg niets en je hebt tenminste wat belangrijke dingen bij je . Ik verdeel ze over een BOB EN Driedaags pack .
 
Bovenaan