• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

WEL of NIET kopen Garmin eTrex touch 35 wandel-fiets navigatie

Ray

SHTF Expert
Dat weet ik dus niet zeker. Daarom zou ik als ik (bijvoorbeeld aan Hunted deelnam ^_^) kiezen voor een handheld GPS unit en geen GPS in mijn telefoon.
Zonder SIM kan je inderdaad 112 bellen, als een telefoon aan staat heeft hij altijd contact met de zendmasten. Ik weet echter niet of dat ook zo is als de GSM in 'flightmode staat'. Dan zou je hem met de accu er in ook kunnen gebruiken.
Maar zeker weet ik het niet.
Wil je niet gevonden worden? Dan de accu er uit. Dat is het enige wat ik zeker weet.

Ah, natuurlijk, Vliegtuigmodus, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Net effe gecheckt, GPS blijft dan gewoon bruikbaar.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Installeer het op je huidige smartphone (als je die hebt), kun je gratis er wat ervaring mee opdoen. Deze moet je hebben: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.aponia.bor3.offlinemaps&hl=nl

Ik zie heel vaak bij interessante Apps Ontwikkelaars uit de Oostblok vermeld staan !
Wanneer ik dat al zie dan wordt ik vaak al huiverig :confused:

Of dit een terecht gevoel is weet ik niet :( Maar toch .
Nu ook weer een Tchechisch bedrijf . Ook zijn het heel vaak Russen .
Gek he dat je je dan meteen gewaarschuwd gaat voelen ;)
Misschien vergis ik mij gigantisch , maar misschien ook niet ;)
Mijn reactie is vooral bedoeld voor persoenen met een telefoon met Abonnement .
Niet wanneer daar alleen maar Offline gebruik van gemaakt wordt en er geen geld mee gemoeid is .
 

Ray

SHTF Expert
Ik zie heel vaak bij interessante Apps Ontwikkelaars uit de Oostblok vermeld staan !
Wanneer ik dat al zie dan wordt ik vaak al huiverig :confused:

Of dit een terecht gevoel is weet ik niet :( Maar toch .
Nu ook weer een Tchechisch bedrijf . Ook zijn het heel vaak Russen .
Gek he dat je je dan meteen gewaarschuwd gaat voelen ;)
Misschien vergis ik mij gigantisch , maar misschien ook niet ;)

Klopt, uurlonen zijn daar lager, dus het kost minder om de app te ontwikkelen, klantenservice te runnen, etc. Die beweging is al jaren op IT gebied, met wisselend succes, iedereen kent de Indiase ontwikkelaars en grappig klinkende klantenservice wel.
Voor complexere software is men daar aardig van terug gekomen, maar apps zijn relatief simpel.
 
F

frans81

Gast
Klopt, uurlonen zijn daar lager, dus het kost minder om de app te ontwikkelen, klantenservice te runnen, etc. Die beweging is al jaren op IT gebied, met wisselend succes, iedereen kent de Indiase ontwikkelaars en grappig klinkende klantenservice wel.
Voor complexere software is men daar aardig van terug gekomen, maar apps zijn relatief simpel.

Dus Downloads en gebruik van Apps uit deze Oostbloklanden zijn Safe te noemen :confused: en hebben geen criminele achtergrond met de bedoeling info ( Privacy gevoelige ) te ontfutselen of je Telefoon abonnement te misbruiken :oops: Ik heb het dus niet over Indiase of andere oa Aziatische bedrijven , vooral Oostblok gerelateerd ;)
 

Ray

SHTF Expert
Dus Downloads en gebruik van Apps uit deze Oostbloklanden zijn Safe te noemen :confused: en hebben geen criminele achtergrond met de bedoeling info ( Privacy gevoelige ) te ontfutselen of je Telefoon abonnement te misbruiken :oops:

Niet meer dan Google of Apple zelf. :lol:
 
F

frans81

Gast
Niet meer dan Google of Apple zelf. :lol:

Ja , dan zijn we er al :lol:
Ik heb altijd mijn toestellen schoongehouden . Zelfs al het onzinnige bijgeleverde App assorti heb ik Proberen te verwijderen :(
Facebook account ;) wat is dat ? Heb ik dus niet en ook nog nooit zoiets gehad .
Even weer On Topic ;):lol:
Offline zou ik zeer zeker zoiets als in de door jou verstrekte Link aanraden en of uitproberen .
 
Bovenaan