• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Welk merk gevriesdroogd eten

F

Floesh

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is mijn lijst van blikken Mountain House met elk 5-16 porties.
Allemaal van tevoren getest en als smakelijk bevonden.
Probeer vooral veel zelf te proeven tussen de maaltijden en/of merken.

6 Mountain House Spaghetti bolognese - 5 Portions (650g)
30​
6 Mountain House Pasta with lasagne sauce - 7 Portions (750g)
42​
6 Mountain House Macaroni cheese - 10 Portions (1000g)
60​
6 Mountain House Chicken korma with rice - 7 Portions (800g)
42​
6 Mountain House Noodles and Chicken in Black Bean Sauce - 7 portions (840g)
42​
6 Mountain House Sweet & sour chicken with rice - 8 Portions (900g)
48​
6 Mountain House Salmon and potato in dill sauce - 7 Portions (750g)
42​
6 Mountain House Scrambled egg, ham and crunchy potato - 8 Portions (800g)
48​
3 Mountain House Custard with Apple - 16 Portions (1200g)
16​
3 Mountain House Custard with Mixed Fruits - 16 Portions (1200g)
16​


Totaal # porties: 386​
 

Niels

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar zakken van Globetrotter van de Bushcraftshop mee besteld.
Nooit gehad, maar ik ga het proberen. Ik denk a.s. weekend de eerste al. Zal de bevindingen posten.
globetrotter-maaltijd-poesta-pasta-1-persoons.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Bunkertje

Prepper
image.jpeg image.jpeg Fuel your prepperation(zelfde fabrikant als oa mountain house)
Heb nog een paar dozen staan mocht iemand interesse hebben :)
Ga zelf eindelijk emigreren.
En kan helaas niet alles meenemen.
 

petroman

SHTF Expert
Nobel idee maar ik denk niet dat de neuzen qua smaak de juiste kant op gaan staan.
Gezien het feit dat een vega kookmeeting idee ergens dit jaar bijna uitliep op de 3e wereld oorlog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Jasje

Prepper goeroe
Hebben leden van dit forum daar ooit gebruik van gemaakt door samen te bestellen? :D
Sta ik niet negatief tegenover. Diverse maaltjes zijn op allerlei trips/sc's door mij (en anderen) al aan de tand gevoeld. Op dezelfde meetings ook al wel regelmatig vergeleken en besproken en vooral geproefd. Groot voordeel van het bijwonen van meetings. Ik bestel en gebruik ze nog wel eens omdat het concept van de ingredienten (en vooral het weglaten ervan) me erg aanspreekt. Ik vraag me wel af hoeveel je dient af te nemen wil het lonen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Mayo

Last (wo)man standing
ik heb vandaag :cool: antwoord ontvangen van Globetrotter.nl:

"Grootverbruikers zijn voor ons in eerste instantie winkels en touroperators die op een regelmatige basis en buiten de voorraden van de website om bestellen. Wij hanteren dan iets langere levertijden omdat het apart gemaakt wordt. Jullie, als groep, zouden in aanmerking kunnen komen maar dan wil ik wel één contactpersoon hebben en één verzendadres.
In eerste instantie kunnen we dan 15% korting hanteren.
Bestellingen graag in even aantallen maar hoeven niet met grote aantallen (altijd even in overleg i.v.m. voorraden en productiecapaciteit). Als de bestelling maar een bestelminimum van Euro 250.- heeft, minimaal drie maal per jaar besteld wordt en voorafgaande aan de levering betaald wordt."

Ik heb even zitten rekenen.
De gemiddelde prijs voor een 2-persoon maaltijd is €9,62. Dat houdt in dat gemiddeld per keer 250/9,62 = 26 maaltijden besteld moeten worden.
De smaken kunnen gemixt worden, dus iedereen kan nemen wat hij/zij wil :D
Punt is natuurlijk wel, hoe krijgen we het daarna bij iedereen..
Tot 2 kg en maximumformaat: 380 x 265 x 32 mm kost het €3,95
Groter/zwaarder kost € 6,95
En dan is er natuurlijk de voorjaarsmeeting waar ongetwijfeld velen bij zullen zijn. :D
Mocht alles bij mij afgeleverd worden (wat ik geen probleem vind) dan verpak ik alles per deelbestelling en verzorg indien nodig de verzendingen.

Om de kop af te bijten :cool::
Mayo: 2x 2pers Harrie Potje, 1x 2pers Misty Bob, 1x 2pers Noorse Lapskaus, 1x 2pers Globo Globo, 1x 2pers Zorba, 1x 2pers Lamme Hoorn, 1x 2pers Chili con frutos

www.globetrotter.nl
 

Ray

SHTF Expert
ik heb vandaag :cool: antwoord ontvangen van Globetrotter.nl:

"Grootverbruikers zijn voor ons in eerste instantie winkels en touroperators die op een regelmatige basis en buiten de voorraden van de website om bestellen. Wij hanteren dan iets langere levertijden omdat het apart gemaakt wordt. Jullie, als groep, zouden in aanmerking kunnen komen maar dan wil ik wel één contactpersoon hebben en één verzendadres.
In eerste instantie kunnen we dan 15% korting hanteren.
Bestellingen graag in even aantallen maar hoeven niet met grote aantallen (altijd even in overleg i.v.m. voorraden en productiecapaciteit). Als de bestelling maar een bestelminimum van Euro 250.- heeft, minimaal drie maal per jaar besteld wordt en voorafgaande aan de levering betaald wordt."

Ik heb even zitten rekenen.
De gemiddelde prijs voor een 2-persoon maaltijd is €9,62. Dat houdt in dat gemiddeld per keer 250/9,62 = 26 maaltijden besteld moeten worden.
De smaken kunnen gemixt worden, dus iedereen kan nemen wat hij/zij wil :D
Punt is natuurlijk wel, hoe krijgen we het daarna bij iedereen..
Tot 2 kg en maximumformaat: 380 x 265 x 32 mm kost het €3,95
Groter/zwaarder kost € 6,95
En dan is er natuurlijk de voorjaarsmeeting waar ongetwijfeld velen bij zullen zijn. :D
Mocht alles bij mij afgeleverd worden (wat ik geen probleem vind) dan verpak ik alles per deelbestelling en verzorg indien nodig de verzendingen.

Om de kop af te bijten :cool::
Mayo: 2x 2pers Harrie Potje, 1x 2pers Misty Bob, 1x 2pers Noorse Lapskaus, 1x 2pers Globo Globo, 1x 2pers Zorba, 1x 2pers Lamme Hoorn, 1x 2pers Chili con frutos

www.globetrotter.nl
Je zit al snel weer met die verzendkosten idd. 15% korting, echter komt er 6,95 bij (brievenbuspakje zit snel vol). Dat kan dus pas uit boven de 50 euro bestelling per persoon. Tien mensen die allemaal 25 euro spul willen hebben werkt dus niet, tenzij je alles via prepperpost en SC's wil gaan regelen.

Tip: Ik zou even een apart topic starten in Community Initiatieven, blijft dit draadje ontopic over merken gevriesdroogd voedsel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo
Bovenaan