• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Woodgas stove - Aliexpress of toch maar niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Ik heb zelf een dure woodgas stove (Solo Stove Lite), maar ik heb de goedkope uit China ook gezien en ik moet zeggen dat die het ook perfect doen, het type staal is waarschijnlijk iets minder maar daar zal je geen last van hebben, voor wat ik er voor betaald heb kan je er 4 kopen:oops:, dus ik zeg gewoon die goedkope bestellen, misschien zelfs twee, dan hebt je er eentje reserve.:D
 
P

paulverheijden

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
@paulverheijden
Dit hangt er van af wat de verkoper als waarde op de bijgevoegde bonnen zet.
Zet hij/zij de waarde en los de verzendkosten neer, dan betaal je alleen de waarde (of niet, als het eronder blijft)
Zet hij 1 prijs neer, kiest de douane het gemakkelijk en rekent met die prijs.
Zet hij geen prijs neer, dan zal de douane een bedrag schatten. En neem van mij aan, ze schatten het altijd te hoog in.. ;)
"wat als"... We zien wel. Niet zo negatief, jongens. En "als", dan betaal ik die paar extra euro gewoon. Daar lig ik echt niet van wakker. Dit gaat een beetje off topic. Kan ik dit topic sluiten? Er is zo'n beetje alles over gezegd. Bedankt allemaal voor jullie tips en ideeen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan