• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

2 Swedish Air Force survival knives

RockyFlats

Ruttaan
Ik heb geen Engels lessen gehad net als een paar anderen op dit forum, beste @petroman en @kwakster daarom slaan we dan de Engelse berichten over of moeten het vertellen via Google vertaling, wat ook nog eens geen goed vertalingen geven.
Ik hoop dus nog meer te kunnen genieten van jullie berichtjes in het Nederlands.
Haha als jullie echt zo goed zijn in talen misschien kunnen de stukjes van als nog vertaald worden, alvast hartelijk dank daar voor.
@JJ&A , let op, en ik leer jou Engels...

Gebruik het beste de Chrome browser, want die vertaalt in een vloek en een zucht gehele webpagins's.

Heb je de Crome brouwser open, ga dan naar het forum, en klik op de drie puntjes die je rechtsboven ziet. Er opent een menu, en daar kies je "translate".

Screenshot_20230520-184333.png
Onderaan zie je een regel waarin je kunt aangeven in welke taal je wilt lezen. En automatisch wordt alles voor je vertaald. Je kunt nu in het onderstaande voorbeeld, @kwakster 's prima bijdrage lezen!
Screenshot_20230520-185003.png
 
Bovenaan