• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

F

forumlid 1447

Gast
Ik zit vaak te dubben over een Powerbank dit lijkt me een krachtig toestel, misschien kan ik daar mee zelfs over weg onze laptop mee opladen???
Ik vraag me wel af of het op in de auto op te laden is gezien er een 220 adapter bij zit???
Mooi dat je er ook een auto mee kunt starten en diesel tot 1.6 CC.
Zou de T5 TDI 1.9 63 Kw 2005 er ook mee gestart kunnen worden???
https://www.lidl-shop.nl/ULTIMATE-SPEED-Powerbank-met-compressor-UPK-10-A1/p100237618
Hij kost €69,00

@J.J als je een stekker met USB poort voor je sigarettenaansteker hebt, moet je een powerbank, ook met je auto kunnen opladen.
Maar ook uiteraard je laptop. Als je de juiste stekker hebt kun je een laptop opladen met een zware powerbank.
Hier een link voor een laptop powerbank. https://www.123accu.nl/123accu-huis...MI2qmskuzd2wIV1cYbCh1DtglVEAQYBSABEgLD-PD_BwE
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

De Bezorgde Burger

Prepper goeroe
Ik heb vandaag gekeken (en gekocht), het blijkt idd een soort Exped clone, maar zonder enige vorm van isolatie erin. R waarde 0 dus, hoogstens 0,5. Dit werkt als een ouderwets luchtbedje, waardoor het uitsluitend geschikt is voor in de zomer bij kleffe nachtjes van 15 graden.

Dank @Ray voor de review, dit is in lijn met wat ik zou verwachten voor dat geld. Precies geschikt dus voor een beginner/mooiweerganger zoals mijzelf. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Lai

Prepper goeroe
Ik heb nu ook zo'n luchtbedje van crivit. Opblazen gaat ook goed, zelfs met astma. Weer oprollen .............. :confused: Dat vergt nog wel wat oefening.

De tip die Petroman geeft had ik ook bedacht. Zat te denken richting een aluminium slaapmatje https://www.winkelkeurig.nl/camping...5qDybUvfXpmvPEjYNaz1M7n1THbOMuaBoCyw0QAvD_BwE Is geen geld. Alleen de verzend kosten :eek: Is ook licht (30 g) en klein verpakt. De maten zijn groter dan het luchtbedje. Deze 2 samen moet je bij koudere nachten nog lekker kunnen slapen.
 

Ray

SHTF Expert
Ik heb nu ook zo'n luchtbedje van crivit. Opblazen gaat ook goed, zelfs met astma. Weer oprollen .............. :confused: Dat vergt nog wel wat oefening.

De tip die Petroman geeft had ik ook bedacht. Zat te denken richting een aluminium slaapmatje https://www.winkelkeurig.nl/camping...5qDybUvfXpmvPEjYNaz1M7n1THbOMuaBoCyw0QAvD_BwE Is geen geld. Alleen de verzend kosten :eek: Is ook licht (30 g) en klein verpakt. De maten zijn groter dan het luchtbedje. Deze 2 samen moet je bij koudere nachten nog lekker kunnen slapen.
Ben benieuwd naar de bevingen met de combi, maar vermoedt dat je het nog vrij fris zult gaan krijgen. Het reflecteert wat warmte, maar waar je er bovenop ligt geleid de warmte nog steeds als een malle naar de mat.
 

Vempain

Prepper goeroe
Ik heb nu ook zo'n luchtbedje van crivit. Opblazen gaat ook goed, zelfs met astma. Weer oprollen .............. :confused: Dat vergt nog wel wat oefening.

De tip die Petroman geeft had ik ook bedacht. Zat te denken richting een aluminium slaapmatje https://www.winkelkeurig.nl/camping...5qDybUvfXpmvPEjYNaz1M7n1THbOMuaBoCyw0QAvD_BwE Is geen geld. Alleen de verzend kosten :eek: Is ook licht (30 g) en klein verpakt. De maten zijn groter dan het luchtbedje. Deze 2 samen moet je bij koudere nachten nog lekker kunnen slapen.
Dit soort matjes hebben ze ook bij de xenos voor €1,99 mocht die toevallig dichter in je buurt zitten. Maar de meeste kampeerwinkels hebben deze matjes ook liggen voor een paar euro al kom je dan eerder richting de 4 euro uit.
 

De Bezorgde Burger

Prepper goeroe
Zat te denken richting een aluminium slaapmatje [...getoond in link...]. Is ook licht (30 g) en klein verpakt.

Ehmm... er staat 0,3 kg, dat is dan dus 300 gram. Bovendien is de pakmaat zo te zien dus 60 cm lang, en de diameter pak 'm beet 20 cm. Als je deze erbij neemt is het hele idee van een compacte lichtgewicht wel een beetje zoekgeraakt: met je gewicht ga je dan van 460 naar 760 gram, en met je pakvolume ga je zelfs zo'n 10x over de kop.
 

Lai

Prepper goeroe
@Ray ik leg hem boven op het luchtbed. Dan heb ik er meer profijt van. Had mij zelf ook al bedacht dat er onder weinig uit zou maken ;)

Ik vond nog een fleece picknick kleed met iso onderkant terug met opruimen. Dus ben eigenlijk al voorzien. :cool:
Weegt 550 gram, afmeting opgerold: 33 cm lang x 12 cm diameter, uitgevouwen: +/- 1.70 m x +/- 1.30 m. Groot genoeg voor mij en 2 honden :thumbsup:

@Bezorgde burger waar haal jij deze maten weg? :eek: Alleen zo'n zilverfolie dingetje is kleiner qua formaat dan een picknickkleed fleece met iso laagje.

@Vempain hier alleen caravan en camper winkels en daar zijn ze € 6,95 tot € 15,-. De prijzen verschillen erg, maar ja. Geen hoofdbron van inkomsten dat kamperen.
 

petroman

SHTF Expert
Ooit begonnen met een karimat. Dus zo'n 5mm "dik", ding.
Weinig comfort maar isoleert dan wel weer prima.
Tegenwoordig kan je bijna overal "zelf opblazende" matjes kopen. Van goedkoop naar duur.
Alleen zijn die dingen dus niet zo compact als een luchtbed van crivit. maar asl je dan were extra moet meenemen voor comfort dan moet je keuzes maken.
 

Lai

Prepper goeroe
Tja, met de crivit luchtbed en de picknickkleed met iso onderkant ben ik compacter en lichter uit dan met zo'n zelf opblazend matje.
Voordeel, word het mij te koud kan ik mij in dat kleed rollen. Dat gaat me niet lukken met het zelf opblazend ding.
Ben trouwens ook niet zo weg van die zelfopblazers. Veel volume en gewicht ingepakt en echt lekker liggen? Nah.
Luchtbed verdeeld de lucht beter. De zware delen zakken wat meer en de niet zware delen worden ondersteunt.
Dat miste ik wel met de zelfopblazers. En eenmaal lek zijn ze niet zo goed meer na reparatie.
 

petroman

SHTF Expert
Lijkt me geen slechte aanbieding ZIBRO kachels

$_86.JPG
 
J

J.J

Gast
Dat miste ik wel met de zelfopblazers. En eenmaal lek zijn ze niet zo goed meer na reparatie.
Beste @Lai
Die van ons heb ik prima kunnen repareren, met de lijm die er bij zat.
Ik was zo handig tijden een naaiwerkje,
vaak als iets aan het naaien ben prik ik de naald even en de bekleding van stoel of matras uit gewoonte, Tja en mijn maatje zat wat naar mij te kijken werd dus een beetje afgeleid en prikte terwijl ze het zag de naald in de zelf opblaasmatrasje en ze lag in een deuk helemaal door mijn blik.
Ik heb dus een beetje van de lijm op het gaatje gedaan en daar overheen met een gewichtje er op en daar tussen schutpapier, waar geen lijm aan hecht, en het zag er prima uit en was goed dicht.
 

Lai

Prepper goeroe
Zo'n gaatje is te repareren. Gaatje die ik in het matje had was een beetje veel groter :rolleyes: Maatje winkelhaak. Net op de rand. Weet tot op heden nog niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Maar was niet te repareren.

Niet echt aanbiedingen, maar door groot verpakking goedkoper dan per strekkende meter. Vele meters, verschillende camo printen en diktes voor verschillende doeleinden. Nadeel, afname minimaal 1000 m. En niet alles word naar NL gestuurd.

https://dutch.alibaba.com/promotion/promotion_camouflage-tent-fabric-promotion-list.html
 

ReadyMom

Prepper goeroe
Action 4 tm 10 juli
* Intex 2pers. luchtbed 137 x 191 x 22 voor 9, 37 ipv gewoonlijk rond de 18,-
* Froyak reishandoek 100 x 50 voor 1,77
* camping/klaptafeltje 75 x 55 x 70 voor 9,95
* Denver dab+ & fm radiootje 18,95
 

Floesh

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Bovenaan