• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Vempain

Prepper goeroe
Lidl heeft thermisch ondergoed in het tijdelijke assortiment. 100% polyester, 5 euro voor bovending, 5 euro voor onderding.
(Deze aangeschaft als kampeerpyjama, iets is beter dan niets zolang ik nog geen budget over heb voor merino.)

Bekijk bijlage 14069
als tip zijnde:
De merino wollen kleding (techwool 190) van de Decathlon is redelijk vergelijkbaar qua dikte en warmte als de woolpower200 serie van icebreaker en de Merinowol van de Decathlon blijft ook erg mooi bij veelvuldig gebruik.
30 euro voor een broek of shirt is net wat vriendelijker geprijst als de Icebreaker.
Voor de hele koude nachten heb ik wel een Icebreaker 260 set en dat verschil is dan weer wel heel goed merkbaar bij hele lage temperaturen:fluit:
 

Alex1970

Elementary prepper
Leuke aanbieding, jammer alleen dat ze niet over de grens bezorgen, ik krijg "je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in België" :(
 

Floshtf

Diehard Prepper
klimwinkel.nl
Korting van 20% op het volledige assortiment met code: POWERLADIES
20% korting op originele verkoopprijs (= is de verkoopprijs zonder aanbiedingsprijs) van het product. Wordt automatisch verrekend bij het plaatsen van de bestelling. De kortingscode is geldig vanaf 08-03-2019 t/m 10-03-2019.

Bij -uitrusting- staan waarschijnlijk de interessantste spullen voor de prepper
 

Niels

Mankinds only hope
De BillyCans van Zebra bij Qvist zijn in de aanbieding.

zebra-billy-can-14-liter.jpg


Ik vind ze een aanrader.
Degelijk, RVS, hufterproof, kan niet fout gaan.
 

CrossbowClan

Diehard Prepper
Ik vind ze een aanrader.
Degelijk, RVS, hufterproof, kan niet fout gaan
Ze zijn inderdaad degelijk en hufterproof, maar ik vind ze zeker geen aanrader. Waarom? Omdat hij alleen afgesloten is wanneer het handvat rechtop staat. Daardoor is ie erg lastig op te bergen in een rugzak, en mocht ie open gaan terwijl je loopt/klimt/tijgert of wat dan ook dan zit alles onder de zooi die je daarin wilde bewaren.
Ik en mijn kids hebben ze gehad, maar zijn overgestapt op de MSR-seagull die je wel gewoon lucht- & waterdicht afgesloten in je rugzak kunt proppen met daarbij nul komma nul kans dat ie open gaat.
 
Bovenaan