• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

PBear

Mankinds only hope
Voor wie een Mora RVS mes wil voor weinig:

Bahco 2444 mes €. 8,74

https://www.quofi.nl/producten/200230189/mes-met-houder-bahco-2444

Schede is ietsje anders, verder gewoon het zelfde, zie de vergelijking met "echte" Mora

Bekijk bijlage 17035 Bekijk bijlage 17036
Ik heb meteen 2 messen besteld, die ik op bug-out locaties kan klaarleggen. Verder bij Quofi ook een cartridge met open-haarden-kit, waarvan geclaimd dat die hittebestendig is tot 1260 graden Celcius.
Ik hoop daarmee de vuurpan van mijn oude oliekachel te kunnen repareren, die doorgeroest blijkt te zijn en nu door valse trek erg veel roet produceert.
Het is mij niet gelukt die vuurpan te demonteren. Bovendien betwijfel ik of er van dit bejaarde model reservedelen te verkrijgen zijn. Bedankt voor de tip @Sun Beh Nim !
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Nog een winkel die gaat stoppen. Helaas want het is een van mijn favoriete winkels. Als je je in de middeleeuwen wilt wanen moet je snel nog een bezoekje aan Dragonheart in Enschede brengen.
Er zijn al wat spullen afgeprijsd met 50% korting.
Zoek je een longbow of ruiterboog kijk dan vooral even. Alle bogen en accessoires hebben 50% korting. Houd de website of faceboek in de gaten wat er nog meer in de aanbieding gaat.
 

Jannes

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Voor een goede werking heb je minimaal 70% alcohol nodig en bij het "Ruikgat" is dat slechts 63%.

https://radio2.be/artikels/niet-elk...eft-nut-er-moet-minimaal-70-ethanol-in-zitten

Oh, wat erg! Nu heb ik het altijd wel in huis, maar zo goed had ik ‘t etiket niet gelezen.
En waarom ik het zo erg vind? Ik wist dat er minimaal 70% in moest zitten.
Flesjes nagekeken, maar in enkele zit wel genoeg en in andere niet. :-(

Bij onze kruidvat maken ze de mandjes schoon met hun eigen 63%....
 

Marcov

Prepper goeroe
Oh, wat erg! Nu heb ik het altijd wel in huis, maar zo goed had ik ‘t etiket niet gelezen.
En waarom ik het zo erg vind? Ik wist dat er minimaal 70% in moest zitten.
Flesjes nagekeken, maar in enkele zit wel genoeg en in andere niet. :-(

Bij onze kruidvat maken ze de mandjes schoon met hun eigen 63%....
Daar heb ik meerdere mensen al voor gewaarschuwd. ik had hier ook een paar flesjes met een te lage concentratie. heb het maar opgehoogd.
Gelukkig heb ik ook het echt spul in huis.
 

Jannes

Prepper goeroe
Daar heb ik meerdere mensen al voor gewaarschuwd. ik had hier ook een paar flesjes met een te lage concentratie. heb het maar opgehoogd.
Gelukkig heb ik ook het echt spul in huis.

We hebben hier in huis voor de 3D-printer nog alcohol staan met een hoog percentage. Beetje mengen. ;-) Maar eerst even oefenen met sprintje trekken, want meneer Jannes heeft gezegd dat ik eraf moet blijven. :p
 
F

frans81

Gast
Mooi he @frans81 , die haal ik ook af en toe. Je moet alleen andere bitjes hebben.
Philips en trox door elkaar heen is het voor mij niet.

De Torx uitvoering schroeven gebruik ik voor de schutting ( ruime zin voor buiten ) . Derhalve ook mooi in rvs die schroeven en flink goedkoper .

Dit was éérste keer dat ik ze daar zag liggen voor die prijs .
 

Ray

SHTF Expert
Mooi spul, lock op de harde schede, RVS en goed handvat. Dat is best een goede deal. :)
 

Robert

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers van primus: gratis reserve onderdelen. Via de site van kampeerzaken.nl.
In de rubriek kampeerartikelen het tweede postje staat een link naar primus die dus tot eind maart spareparts weggeeft.
Of op de site primusequipment.com klein stukkie naar beneje, “service for a reason”
Zolang de voorraad strekt en dergelijke.
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Hartkeks. Wie kent ze niet?

Bekijk bijlage 21054

Voor wie ze nog niet (voldoende) op voorraad heeft, een leuke aanbieding bij de producent zelf!


https://hartkeks.nl/

Ik zit te denken qua caloriën en prijs kun je ook een rol biscuites kopen en deze in je tas stoppen.

Neem als voorbeeld;
https://www.ah.nl/producten/product/wi46865/ah-digestive bijvoorneeld

400 gram voor 1960 cal pak kost 0,75,-
Hardkeks voor 1680 cal 375 gram kost 2,98,- (zonder korting)

Ik heb ze trouwens wel eerder besteld want vind de losse verpakkingen wel fijn om mee te nemen :)
 
Bovenaan