• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Commando en mariniers oefening texel

fubar

Elementary prepper
Maand of 5 terug soortgelijke oefening gedraaid.10 man om ze op te sporen. Stuk of 5 groepen van een mannetje of 10/die 80 klikken moeten lopen in een vak op de kaart.van Assen naar beneden.
Wij zijn op strategische plekken gaan posten. Per team van2. Strategische punten denk aan een rivier die van oost naar west loopt/ hele lange weg.
Ook reed er een voertuig rond om ze t zoeken.
Plekken waar je kan rusten als sloper. Moet je inderdaad aan denken BV prikkelstruiken/ moeilijk toegankelijke stuken/boer in de schuur.
Blauw licht is nog beter als rood.

Maar ik zAl niet al te veel tips geven
 

dutch survival

Elementary prepper
Koop 3 van de dikste slaapzakken die je vinden kunt, slaapzakken houden niet alleen de warmte binnen maar ook buiten, doe 2 van de slaapzakken in elkaar, maak de 3e slaapzak zo dat hij van de buitenkant gecamofleerd is, maak er een zeiltje op voor waterdicht, en camoufleer dit, maar houd er rekening mee dat je daar ter plekken de meeste camo moet gaan doen, zorg voor rubberen lusjes waar je planten doorheen kan doen, brvestig dit stuk slaapzak op een plank, graaf jezelf in, tot iets onder je oksels, dan een kuil rond je hoofd en schouders, daar heb je ruimte om te ademen en te eten, trek je gecamoufleerde met slaapzak, zeiltje, en zand en planten van daar over het gat, aan een kant klein luchtkiertje openhouden, voor lucht, op deze manier ben je en voor warmte beschermt, en val je helemaal niet op, er kunnen zelfs mensen over de plank heen lopen, maar let wel op voor auto's, die gaan door plank en door jou heen.
Vind het wel een heel vet plan, veel plezier!
 

petroman

SHTF Expert
Best wel veel materiaal om mee rond te lopen.
Je kan natuurlijk ook warme plekken opzoeken waardoor je thermisch niet te vinden bent. Een hond gebruikt zijn neus dus dat wordt lastiger te omzeilen.
 

dutch survival

Elementary prepper
indd, veel materiaal, maar dat zullen ze verwachten, zorg ervoor dat alle "echte" spullen in je tas zitten, en je er van de buitenkant een beetje onhandig uit ziet, met van die flut outdoor zooi, souvenire survival spul, je kent het wel

Zo ongeveer;
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    18.9 KB · Weergaven: 29

petroman

SHTF Expert
In een schaapskooi of bij boer tussen de koeien lijkt me makkelijker.
Volgens mij werkt een gespannen reddingsdeken ook tegen warmtecamera's. Zelfs een laken. Het moet alleen niet tegen je aan zitten/liggen. Ik kan mij nog een mythbuster aflevering herinneren waar op die manier een bewegingsmelder omzeilt werd.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Des te meer ( Zooi ) je meesleept , des te meer het je belemmerd in hetgeen de bedoeling is :oops:
Een paar doordachte spullen die ook nog eens multifunctioneel zijn daar heb je meer aan ;)

[mod]tekst aangepast, schreeuwen is niet nodig;)[/mod]
 
G

Gamble

Gast
Des te meer ( Zooi ) je meesleept , des te meer het je belemmerd in hetgeen de bedoeling is :oops:
Een paar doordachte spullen die ook nog eens multifunctioneel zijn daar heb je meer aan ;)
Niets aan toe te voegen... ;)
 
F

frans81

Gast
Des te meer ( Zooi ) je meesleept , des te meer het je belemmerd in hetgeen de bedoeling is :oops:
Een paar doordachte spullen die ook nog eens multifunctioneel zijn daar heb je meer aan ;)

[mod]tekst aangepast, schreeuwen is niet nodig;)[/mod]
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny
Bovenaan