Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi dat het kweken lukt @martinIk ga dit uitermate saaie experiment proberen te verplaatsen van die waterbak naar een stuk 90% schaduw naast de finca, en dan met een nylon koord kijken of ik net voldoende water kan absorberen naar de plantjes toe.
Hmmm, daar zeg je wat @martin , maar is dat nu absorptie of adsorptie?Ik ga er voor nu blindelings vanuit dat deze planten het nooit zullen overleven als ik 3 maanden weg zou zijn, en er geen water in die bak zou staan. Maar voor nu is het wel interessant om te weten dat het vochtig houden van grond via absorptie een optie is.
Misschien doet katoen koord het beter voor de water transport.En hoe staat het er ondertussen bij?
Ik ga dit uitermate saaie experiment proberen te verplaatsen van die waterbak naar een stuk 90% schaduw naast de finca, en dan met een nylon koord kijken of ik net voldoende water kan absorberen naar de plantjes toe.
Zie mijn tip kan waarschijnlijk niet de 3 maanden overbruggen, maar houd wel een tijdlang het vocht vast:Ik ga er voor nu blindelings vanuit dat deze planten het nooit zullen overleven als ik 3 maanden weg zou zijn, en er geen water in die bak zou staan. Maar voor nu is het wel interessant om te weten dat het vochtig houden van grond via absorptie een optie is.