• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ&A

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:

EcoFlow DELTA Pro 3 krachtcentrale​

109 beoordelingen

• 4096 Wh capaciteit
    uitbreidbaar tot 12 kWh

Zonder extra batterij
Waarschuwing of hintpictogram - zwart uitroepteken in een cirkel op transparante achtergrond

Aanbieden€ 1.894
Normale prijs€ 2.637
Bespaar € 743

Nu een heel stuk voordeliger:
https://www.balkonstrom.com/products/ecoflow-delta-pro-3

Ik vind het een prachtig toestel zie aardig wat mogelijkheden.
Thuis bij stoomuitval, om stoom van het net uit te sparen door zonepanelen te gebruik, het aan te sluiten op een eigen windmolen.

Wil je een bol bouwen dan kan je ook veel hebben elektrische gereedschappen laden,

Heb je een camper dan het je er een huishoud accu er aan, en de mogelijkheden.

Tjonge we slaap de laatste maanden zo slecht dat ik steeds in slaapval, Poe ik houd even op.

Laatst bewerkt:
Nog meer vermogen, met deze EcoFlow DELTA Pro 3 Extra Batterij als aanvulling van stroom voorzien.

Uw opslag

EcoFlow DELTA Pro 3 Extra Batterij
  • 4096 Wh extra capaciteit
  • Geschikt voor binnen- en buitengebruik
  • Stapelbaar plug-and-play-ontwerp
De EcoFlow DELTA 3 Pro hulpaccu breidt uw DELTA Pro 3 krachtcentrale uit met 4096 Wh en kan snel en eenvoudig worden aangesloten via plug-and-play. Met maximaal twee extra accu's kunt u een indrukwekkende totale capaciteit van 12.288 Wh bereiken – ideaal voor hoge energiebehoeften of als uitgebreide back-upoplossing. De ingebouwde LFP-batterij biedt tot 4000 oplaadcycli en maximale duurzaamheid. Alle waarden en instellingen kunnen gemakkelijk via de EcoFlow-app worden bewaakt – zelfs in de uitgebreide systeemmodus.

https://www.balkonstrom.com/pages/z...zEkZzAkdDE3NjMxNTYzOTkkajYwJGwwJGg1OTUxNDA3MA..

Tjonge we slaap de laatste maanden zo slecht dat ik steeds in slaapval, Poe ik houd even op.
Misschien wat minder reclame kijken?

Waarom post je deze onzin hier?
Het zijn geen aanbiedingen !
Een 5kW thuisaccu gaat echt je elektrische auto niet opladen.
Waarmee ga je die 12kWh laden ? Jij als oude vonkentrekker moet toch weten welke draaddikte en zekeringen je dan nodig hebt !

Ik heb geen aandelen maar de Marstek Venus E van 5,12kW is nog steeds de scherpste aanbieding in NL op dit moment (rond de 1200,00 euro). Als je veel zonnestroom over hebt ! kan je max. 3 (drie) accu's op drie aparte fases zetten. Dit is het meest praktisch haalbare voor de gewone huisbezitter.

Misschien wat minder reclame kijken?

Waarom post je deze onzin hier?
Het zijn geen aanbiedingen !
Een 5kW thuisaccu gaat echt je elektrische auto niet opladen.
Waarmee ga je die 12kWh laden ? Jij als oude vonkentrekker moet toch weten welke draaddikte en zekeringen je dan nodig hebt !

Ik heb geen aandelen maar de Marstek Venus E van 5,12kW is nog steeds de scherpste aanbieding in NL op dit moment (rond de 1200,00 euro). Als je veel zonnestroom over hebt ! kan je max. 3 (drie) accu's op drie aparte fases zetten. Dit is het meest praktisch haalbare voor de gewone huisbezitter.

Ja soms zit ik wat te suffen, en blijf ik maar door gaan, bedankt @petroman ik heb het aangepast.

Aantekening : Elke 3 maanden ontladen en weer laden om ze goed te houden, dus niet zo ergens achter schuiven voor die misschien volgend jaar kampeervakantie of stroomstoring deze winter. Ze hebben een test/gebruiksmoment nodig elke paar maanden, plan dat in.

Aantekening : Elke 3 maanden ontladen en weer laden om ze goed te houden, dus niet zo ergens achter schuiven voor die misschien volgend jaar kampeervakantie of stroomstoring deze winter. Ze hebben een test/gebruiksmoment nodig elke paar maanden, plan dat in.
Moet hij/ wij/zij wel eerst zo'n duur ding kopen.....
Voorlopig is het gewoon zwarte vrijdag reclame.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan