Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Makkelijkste manier om 20 liter soep te maken:
Neem een steen en vertel een sterk verhaal: https://nl.wikipedia.org/wiki/Steensoep
Echt niet, dan moet ik delen.Zoveel recepten om van te smullen !
Nog effe En iedereen gaat aan de mega Horeca pannen![]()
@frans81 al de branders die ik heb zijn regelbaar.
Ik zal eens kijken of ik er een op overschot heb, voor jou.
Haha, komt goed, ikheb wel een recept in gedachten denk ikAls SC Noord Limburg doorgaat dan mag er een Groepsmaaltijd door oa Jou en andere prepkoks gerealiseerd worden .
Stoofpot ala Niels
Bekijk bijlage 14715
Lijkt me een fijne brander. Is ook wel te regelen door, is wel wat op te knutselen lijkt me...@Flos wat is jou ervaring met
de op de foto getoonde brander types ?
Of toch beter iets kopen dat te regelen is op de Brander zelf ?
Bekijk bijlage 14719
Eigenlijk doorgaans wat op butaan werkt werkt op propaan ook wel, tenminste met zulke branders.Waar werden zulke niet regelbare dan voor gebruikt ? Jij een idee .
Wel heb ik meerdere modellen gezien van dit merk . Ik moet nu eerst een goedgekeurde gasfles ritselen zodat ik kan uitproberen .
Ik neem aan dat dit alle Propaan / Nu gaan branders zijn ?
Of alleen Propaan of alleen Butaan ?
Ja maar was die brander regelbaar. Op SC Vlaanderen had ik er ook een bij maar regelbaar. Deze van @frans81 is niet regelbaar . Lijkt mij onveilig.Op deze branders kun je prima grote pannen met eten koken! Op een dergelijke brander is begin deze maand nog stamppot boerenkool gemaakt voor 40 personen.