Pjotr Prep
Last (wo)man standing
Ik heb ook toegang tot een stuk open bos en denk ook weleens daar te gaan planten als “ voedselbos”.
Hoe kun je zoiets beginnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Enne, dat is gewoon walnoten en hazelnoten in de grond stoppen?
Als je van die 10 jaar 30 jaar wil maken dan is dat een optie.
Ik heb ook toegang tot een stuk open bos en denk ook weleens daar te gaan planten als “ voedselbos”.
Ten eerste je deelt het bos met dieren die er mogelijk in leven, en zich misschien ook gaan vermeerderen omdat jij dat mogelijk maakt door de extra toevoegingen, dat kan een na deel zijn maar ook een voordeel dat je over wild kan beschikken in een shtf periode laten we het maar even wettelijk netjes houden.Ik heb ook toegang tot een stuk open bos en denk ook weleens daar te gaan planten als “ voedselbos”.
Enne, dat is gewoon walnoten en hazelnoten in de grond stoppen?
Heb ook peren en appels, die ontkiemen ook weleens onder de bomen, die uitsteken en verplanten?
Bepaalde afstand? Hoe diep? Etc. (Sorry ikzelf heb nog niet gegoocheld.. Dat zou ik eerst eens moeten doen.)
Het is altijd triest als mensen geen maat kunnen houden. Het is nu eenmaal zo dat in deze maatschappij steeds meer het recht van de sterkste geldt. Of die de grootste mond heeft.
Dat was zo, is in de huidige tijd zo, en zal altijd zo blijven. Het zal wel te maken hebben met een oeroud overlevings instinct.
Wat het bos betreft. Moet af en toe toch on topic reageren.
Ik heb geheel willekeurig aardappel , peren en appels in de grond gestopt. Ook nog pruimen.
Of de overlevingskans groot is ?? Geen idee. Denk het niet. Momenteel staat het vol met brandnetels, dus weinig animo om te gaan kijken. Daarnaast wil ik het zo ongestoord mogelijk houden en dat gaat goed omdat het bijzonder lastig te betreden is.
Appels in grond stoppen duurt lang heh. Het beste kun je gewoon kleine boompjes kopen denk ik. Dan zijn ze nog goedkoop en dat scheelt toch een aantal jaren wachten
@phtvs wil je wel een handje helpen om de reacties en jouw berichtjes hier te verplaatsen daar de nieuwe topic, speciaal voor jouw.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.