Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog wat geprobeerd, misschien kunnen jullie hier iets uit opmaken.
Je hebt alleen maar een USB kabel nodig. Heb je die niet liggen?Ik heb nogmaals gezocht naar de printerkabel
Vijftig centen bij de kringloop @JJ&A ... Of kijk eens op de gemeentewerf. Elektrisch spul wordt er vaak in containers ingezameld en een snoertje ligt er dan ook wel tussen. Haha, de truuk is dan, om er wat in "weg te brengen" om er vervolgens met volle zakken weer uit te komenNee die heb ik niet meer.
Door het ontspullen, op de wens van mijn maatje.
Ik heb al heel veel weg gedaan.
Nee, nee, niet thuiskomen met een kapotte kabel @petroman . Je onderschat m.i. de kwaliteit van de gemeentewerf en van wat er wordt gedumpt. Zonder verdergaand bewijs en (bijna) volkomen uit de lucht gegrepen, schat ik toch wel in dat zo'n 95% van het kabelwerk aan afgedankte apparatuur, het nog wel doet. Voor mensen die "nauwelijks nog nagels hebben om hun kont te krabben", is het gewoon geen slechte optie. De Action, is natuurlijk ook prima, voor wie er nog nagels over heeftEn dan thuis komen kapotte kabel. Ik zou gewoon langs de action lopen.
Ha dat is een goed idee, we zijn er net langs gekomen dacht er niet aan darEn dan thuis komen met kapotte kabel. Ik zou gewoon langs de action lopen.
Ha je moest een weten hoe fijn we op elkaar in gespeeld zijn, daarom komen we ook altijd overal door heen.En als ontspullen lijdt naar "overleven" dan doe je iets niet goed naar mijn idee.
En nee, je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen of uit te leggen hoe jullie (over)leven.
Draadloos gebruik was ook niet wat @martin adviseerde @JJ&A .Ik haal de sofware weer van de laptop, want de laptop draait nu nog trager en loopt steeds vast, het idee was heel leuk, want ik heb nog nooit een printer draadloos gebruikt, ik deed het altijd met een SD geheugen kaartje, dus ik haal het er weer af tot we weer een nieuwe kopen die voor een paar jaren weer goed draait.
Haha, hmmm, wij zitten dan graag klaarIk dank jullie voor het mee denken en het geven van tips.
Daar ga je dan, @petromanO we zijn direct de volgende dag naar ACTION gegaan voor een usb printerkabel maar jammer genoeg hebben ze die niet.
Dat, staat doorgaans achterop de Wifi-routerEn ik ben er ook nog achter gekomen dat het IP adres van de draadloze internet op de printer zichtbaar kon maken op in de printer maar het wachtwoord daar kon hij niet niet in vinden.
Het wachtwoord van jouw Wifi netwerk.Ik zag niet het IP adres van de laptop, maar dan zou in niet weten wat voor wachtwoord er dan moet worden in gevoert, zou dat dan de pincode moeten zijn waar mee ik de laptop mee actieveer.
Volgende project: herstellen van bestanden van de harde schijf van een laptop?Dat zijn misschien vragen waar anderen ook mee hebben gezeten.
Nu maar eerst dingen van de harde schijf halen om de laptop weer wat sneller te krijgen.
Nogmaals dank je wel.
Ik denk dat ik mij verder ga onthouden van commentaar.Daar ga je dan, @petroman
Ja beste @Pjotr Prep velen op het forum weten dat we al vele jaren totaal niemand hebben, maar hebben er geen boodschap aan.Het lijkt er inderdaad op dat de kabel niet meer beschikbaar is bij de Action.
Bekijk bijlage 26108
USB - A naar USB - B zal je moeten hebben.
Iemand in de buurt heeft die vast liggen om even te proberen.
Hmmm, wie hier iedere dag aan de prepbar keuvelt is toch zeker geen verstokte kluizenaar?! Je babbelt met iedereen... En vertel mij nu niet, dat je dat niet leuk vindt?Ja beste @Pjotr Prep velen op het forum weten dat we al vele jaren totaal niemand hebben, maar hebben er geen boodschap aan.
Ook thuis zou dat toch niet hoeven, tenzij je er zelf voor kiest? Tips om jezelf ook daar weer "in de vaart der volkeren te laten catapulteren", heeft deze of gene dan wel voor jou denk ik.Ja leven in een totale isolemend.
Sorry @JJ&A , het was zeker niet slecht bedoeld en zelfs een beetje als een autark-Emmy-Award!We hebben altijd zelf moeten reden ja overleven, en dan word je bestempeld als eigen wijs HE @RockyFlats
Je zei toch altijd via SD kaart te printen? Waarom probeer je dat dan niet?Ik probeer wat enigsind mogelijk is ik kon niets ander proberen om het via het sofware te doen wat wel tot mijn beschikking was, en hier laat ik het bij.
Daar is het hier ook het forum voor @JJ&A , en iedereen doet het. Nu bedoelde ik natuurlijk niet HET maar dat, want we houden het wel netjes. Ik schrijf per ongeluk ook wel eens off-topic en @phtvs haalt het dan expres weer weg. Het is gewoon een symbiose hier, een voortdurend elkaar nodig hebben en jezelf "laten gaan"!Sorry @RockyFlats ik liet me even gaan
Een neef van mij is dik in de 80 en heeft al 10 jaren een bloedkanker maar stoomt gewoon vrolijk door. Nu is de een de ander niet, en geluk moet een mens hebben, maar waar leven is, is hoop en hoort pret. Sombere gedachten komen wellicht eens op, maar horen er eigenlijk niet in thuis. Begrijpelijk zijn ze soms, maar zonde van de tijd. We hebben het geluk dat we nog niet atomair zijn weggevaagd in de afgelopen 60 jaar, en alles extra is dikke winst en duurt nog wel even. Gun jullie wat opbeurends. Hang een voedersilo voor het raam en zie al die vrolijke vederbollen door de lucht vliegen. Die bij mij heb ik obees gemest, maar lol hebben ze. Ik hing vorig jaar twee extra nestkastjes op en zag meesjes die met zichtbare moeite nauwelijks door de opening pasten (ik moet die vergroten)het word me allemaal wat te veel, heel slecht slapen, mijn maatje haar huidkanker op de neus en meerdere plekjes op haar gezicht is zorgelijk,
Voedersilo's, wat warmte, lekkere dingen en vooral wat afleiding erbij, scheelt vast. Chocolade maakt ook gelukkig, en anders wat hete chocolade...en er is zoveel mis met haar gezondheid ze gaat er zwaar gebukt onder, logies dat het allemaal wat te veel word.
Bij die neef is het al 10 jaar een vallen en opstaan en weer lachen, maar doen de behandelend artsen het kennelijk toch wel bestendig goed. Optimisme is belangrijk, want m.i. helpt dat toch flink. Zie ook, wat er allemaal goed is gegaan!Ze heeft ook geen vertrouwen mee in artsen en ziekenhuizen er gaat te veel mis, nog meer bij haar dan bij mij.
Niet bij de pakken neerzitten, maar actie!Ik wilde het stukje verwijderen haha maar jij was mij voor met een reactie, ja ik weet dat jullie het allemaal goed bedoelen, maar we trekken het soms niet, en daar ben ik de enige niet in, jullie hebben ook je ups en douns, en het werd @frans81 ook allemaal te veel ik denk nog vaak aan hem.
Ja daar zijn we allemaal mens voor.
Weg gaan lijkt mij ook niet zonder risico's. Waar op de wereld is het beter dan hier? In omringende landen wellicht zo hier en daar op details, maar dat is stuivertje wisselen. Wij proberen het zo leuk mogelijk te maken in onze eigen omgeving, en dan is er ook eerder in dit leven succes te verwachten. Weg met sombere gedachten! Desnoods, met iets geestverruimends of opwekkends.En ja zeker heb ik veel aan het forum maar zij heeft niemand, en verlang zo om weg te gaan uit NL, elke dag is haar hier te veel.
Ik dank jou. En dan nu, het hoofdstuk: "Positief denken en optimisme; hoe dat zijn intrede vond in huize JJ@A!"Dank voor je reactie beste @RockyFlats