• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Kouderecords gebroken en vorstbevingen in de VS

PBear

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Nope, die hebben geen waterleidingen en wc-pot binnen.
Check de afleveringen van the last alaskans van NG er maar op na. Of docu's over Siberië.

Omdat ik soms maandenlang van huis ben, kan/wil ik mijn huisjes niet verwarmen in de winter. Dus voor vertrek winterklaar maken, door waterleidingen en boilers af te tappen en antivries in de sifons doen.

In Polen heb ik geen sifon in mijn "poepdoos" maar een directe verbinding met onze bezinkput, zodat er niets kan kapotvriezen. Weinig rioolgeurtjes, behalve als het in de zomer erg warm is.
Daarom sluit ik de opening van de "poepdoos" af met een diep etensbord, dat voor dat doel gereserveerd is.

In het Duitse huisje is een toilet zonder spoeling. Oorspronkelijk een buitentoilet dat boven een gierput gebouwd is, maar sinds het binnenplaatsje waar het toilethuisje aan grenst overdekt is, is het toch meer een binnentoilet geworden.
De gierkelder heeft een eigen luchtafvoer door het dak. Daardoor weinig geuroverlast en bevriezen doet het vocht in de gierkelder ook niet.
 
Bovenaan