• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Lockdown light.

Flos

SHTF Expert
Vandaag de dag voor de tweede lockdown organiseren ze een koop zondag in het centrum van Antwerpen.
Hoe gek kan je zijn.
Ook in Antwerpen zijn verschillende feestjes stil gelegt.
Er zijn zelfs personen die tweemaal beboet zijn omdat ze op twee verschillende feestjes aanwezig waren.
 

Alberto

Senior Prepper
Vandaag de dag voor de tweede lockdown organiseren ze een koop zondag in het centrum van Antwerpen.
Hoe gek kan je zijn.

Ik sta zelf in een winkel. Woensdag begon het drukker en drukker te worden met gisteren de kers op de taart.
Het liep al niet over, maar het geloof in de mensheid heeft weer een deuk gekregen ;-)
 
F

forumlid 1447

Gast
Kom , nu ik thuis ben, regelmatig op kerkhof.
Veeg dan even de graven schoon , van Moemoe, Vava, en Os moe.
Heb ze geen van alle gekend, zijn de grootouders en moeder van partner,
maar om daar nu speciaal op 1 Nov. voor te gaan vindt ik niet nodig.
Overigens hoor ik in de familie, dat er iemand geregeld de graven schoonpoets,
maar dat ze nog steeds niet weten wie.
De meeste zijn dan ook al over de 65 en verschrikkelijk nieuwsgierig.
Die van ons niet, is dan ook een nakomertje, de benjamin, die ze niets vragen. :) :)
Opsec heet dat dan, want partner komt er nooit, en ik meld niet dat ik er kom.
Maar ik weet dat ze ,stiekem, mijn ogen kent, en dus wel zal weten, dat ik het ben.
 

Carismo

Prepper goeroe
Vandaag de dag voor de tweede lockdown organiseren ze een koop zondag in het centrum van Antwerpen.
Hoe gek kan je zijn.
Ook in Antwerpen zijn verschillende feestjes stil gelegt.
Er zijn zelfs personen die tweemaal beboet zijn omdat ze op twee verschillende feestjes aanwezig waren.


Zulke mensen zouden bij nood aan medische zorg het zelf moeten betalen zodat de zorgverzekering de handen ervan afhoudt (mijn mening althans)
je autoverzekering betaalt ook geen overtredingen terug als je bv door het rood rijdt of de eikel uithangt op de snelweg..
 
Bovenaan