Eyeball Mk1
Elementary prepper
Ik bereik met een rondstraler van 3 euro meer repeaters dan met de moxon. Ontvangst is ook een stuk minder met de moxon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik bereik met een rondstraler van 3 euro meer repeaters dan met de moxon. Ontvangst is ook een stuk minder met de moxon.
Heb je die moxon wel eens (laten) meten met een VNA? Veel (Ali) antennes beloven veel maar doen weinig.
Heb je die moxon wel eens (laten) meten met een VNA? Veel (Ali) antennes beloven veel maar doen weinig.
was niet de moxon maar een antenne van 3,45 euro die op de Liligo zit en dat ding ligt in mijn woonkamer op de vensterbank.
miskoop van het jaar wat mij betreft.
Wel gek. Ik heb het tegenovergestelde.
Natuurlijk @phtvs was het niet de PHTVS repeater met MOXON...![]()
Op zich niet gek. Het blijft een Ali product. Als ik moet gokken dan is dat ding gewoon stuk. Miskoop dus. Als hij bij jullie wel werkt, heel fijn maar die ik hier heb liggen doet niets. De ontvangst is bagger en het zendbereik is minder dan 2 km. Voor nu gaat dat ding de kast in en ga ik werken met de rondstralers die bewezen wel goed werken.
Je zou nog vergelijkend de signaal-ruis kunnen meten en wellicht zegt dat meer?
ik neem aaan @Eyeball Mk1
Correct en tevens juist. Zo ook SC II,
Messenger(V4) en Nootdorp 1 ( T114).
SC I en II ter info zijn mijn SHTF nodes. (SenseCap T1000E).
Ook nog 3 repeaters T114, T114
en V4.
De T114gebruik ik als ik met de camper op pad ben.
(In de loop der tijd te veel shit gekocht)

Mooi @Eyeball Mk1 . Nooddorp is nu pas echt Nootdorp want contact-nood heb je er zo wel uitgebannen!
Geinig dat je ook de T1000-E gebruikt "op de man". Ik vind het een klein wondertje en alleen het uithoudingsvermogen van net iets meer dan 1 dag is wel iets om rekening mee te houden. Zie ik dan wat ik ervoor terug krijg, een complete companion in creditcard formaat met GPS positie bepaling, dan is het dat meer dan waard.
Tip: extra kabeltjes ervoor zijn nooit weg en die kocht ik hier. Deze zijn prima. Kies dan 4 pin 7,62 mm.
https://a.aliexpress.com/_ExLRCj2
Bekijk bijlage 30573
Op de man was eigenlijk niet de bedoeling. Ze horen in mijn SHTF koffer maar zijn inderdaad zo makkelijk.
Bedoeling is 1x companion en 1x als repeater. Ze zijn waterdicht/bestendig en de beoogde repeater kan je aan een draad met gewicht op hoogte gooien. Ze laden ook perfect op met mijn Action zonnepaneeltje die ook ik de koffer zit. Dat kabeltje ga ik mooi ff bestellen! Spasiba voor de tip![]()

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.