• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nieuw EDC zakmes, ervaringen gevraagd.

The mad engineer

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Voor een EDC gebruik ik een Victorinox die ik al sinds de vorige eeuw heb, beetje zoals die van @Sun Beh Nim maar dan nog met een schaartje (erg handig). In de GHB heb ik standaard de Mora companion. Groter en meer heb ik dagelijks niet nodig. Oeps heb mn Schrade 52m nog in mijn tas zitten....

Hiermee ben ik tevreden, zou niet weten welk mes ik nog meer nodig zou hebben. Oh ja in het kader van een is geen hebben we van elk type twee (behalve dan dat @Kanina de Schrade 52 met rubber handvat heeft, en zij de RVS companion heeft)
 
J

J.J

Gast
Hoe pak je dit aan we hebben een Wenger Zwitsers zakmes geërfd maar het loepje mist kunnen we gebruik maken van een garantie regeling???
Als dat mogelijk is hoe pak je zoiets aan.
 

AWOL

Prepper goeroe
Hoe pak je dit aan we hebben een Wenger Zwitsers zakmes geërfd maar het loepje mist kunnen we gebruik maken van een garantie regeling???
Als dat mogelijk is hoe pak je zoiets aan.

Lees eens hier over mijn Victorinox, ik adviseer je Wenger een bericht te sturen, kans lijkt mij groot dat zij min of meer hetzelfde werken.
https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/kruiskop-bit-van-victorinox.1856/#post-30350

Victorinox stuurde mij onderstaand bericht:

Geachte heer xxxxxxx,


Hartelijk dank voor uw mail, die wij via Victorinox mochten ontvangen.

Wij stellen uw belangstelling voor onze producten zeer op prijs.


U kunt het kapotte Victorinox zakmes opsturen naar:


Homeij Oisterwijk B.V.

Nijverheidsweg 9a

5061 KK Oisterwijk


Victorinox geeft levenslange garantie op fabricage- en productiefouten. Wij verwachtten dat uw klacht niet onder de garantie zal vallen omdat het slijtage is. De kosten voor vervanging zullen € 5.00 à € 7.50 zijn.


Het zakmes graag goed verpakken, de klacht vermelden en voorzien van naam en adres. Op het postkantoor hebben ze speciale stevige postzakjes om het zakmes in op te sturen.

Heeft u nog vragen dan horen wij het graag.


Met vriendelijke groet,

Homeij Oisterwijk B.V.

Helpdesk
 
J

J.J

Gast
Bedankt hhpp en AWOL,

Ik krijg er altijd weer een warm gevoel bij als ik reacties op mijn schrijven krijg, het is voor ons niet de normaalste zaak van de wereld, maar ben altijd weer aangenaam verrast.
Als de mes weer als nieuw is krijgt mijn wijfie het.
 
  • Leuk
Waarderingen: hhpp
Bovenaan