• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Onderhoud/reparatie Tectro laserkachel

Hans1964

Prepper
Helaas heb ik hetzelfde probleem. De vaporizer was compleet zwart en krijg de kachel gestart als de voorkant eraf is ( minder zuurstof door fan) . Zet ik de voorkant terug hoor je vreemde start geluiden en na de 2e x een foutmelding e 02.
Weet iemand waar die vaporizer te bestellen is?

Alvast bedankt. Hans
 

mja

Prepper
Hallo heb dezelfde problemen waar halen jullie vaporizer vandaan of hoe kun je deze reinigen model qlima sre 3531c-2
 

mja

Prepper
Ik heb pomp schoon gemaakt, vaporizer naald, schoon gemaakt, bi-metaal schoon gemaakt, brander gereinigd. Dus ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Tevens uiteraard gehele kachel uit geblazen met lucht.
 

mja

Prepper
Misschien gewoon eens pvg bellen? Als jullie er uit zijn horen we het graag.
Hallo, net met PVg gebeld, had sinds zondag foutcode F07, doet niks meer, blijkt vaporizer defect te zijn, nieuwe besteld. Lokale dealer gebeld voor onderdeel. Komt as week binnen. Hartelijk dank voor jullie advies, kom as week terug met resultaat van probleem.
 

Niels

Mankinds only hope
Hallo kan iemand mij vertellen waar ik .
Vaporizer", Qlima P/N: 8713508770369 kan bestellen.
Welkom om het Qlima forum, het forum voor alle vragen over Qlima toestellen en brandstoffen.
Leuke openingspost ook!

Leuke toestellen hoor, lekkere warmte... als ze het doen natuurlijk...

Maar om even te antwoorden op de vraag: Nee, geen idee.

Mocht je interesse hebben in de randzaken die hier besproken worden zoals prep gerelateerde zaken zou je altijd nog een post kunnen doen in het voorsteltopic.

Toch succes met je zoektocht.
 

Pignonwiel

Senior Prepper
Oh @martin , ik wilde net reageren dat ik ze wel kan leveren voor € 249,95 + porto, te bestellen via PM. Levertijd ongeveer een week.
Mijn aanbod blijft staan, ik doe veel voor de klanten als helpdesk op dit Zibro / Qlima forum.

Mocht ik niet snel genoeg reageren dan kunt u ook altijd mijn collega @petroman aanspreken voor raad en daad.

@Niels is normaal ook erg behulpzaam maar heeft het momenteel druk met de FLIR.
 

petroman

SHTF Expert
@Stefanfloris , welkom op het forum.
Waarvoor prep jij ?
Voorstellen wordt altijd op prijs gesteld. Google werkt wel bij je want je hebt dit schitterend forum gevonden.
Als je vraag beantwoord is en je verder geen prepper hobbies hebt is het misschien aan te raden om je account ook weer te laten wissen.
Dit voor komt vervuiling van het ledenbestand.
 

Marcov

Prepper goeroe
Oh @martin , ik wilde net reageren dat ik ze wel kan leveren voor € 249,95 + porto, te bestellen via PM. Levertijd ongeveer een week.
Mijn aanbod blijft staan, ik doe veel voor de klanten als helpdesk op dit Zibro / Qlima forum.

Mocht ik niet snel genoeg reageren dan kunt u ook altijd mijn collega @petroman aanspreken voor raad en daad.

@Niels is normaal ook erg behulpzaam maar heeft het momenteel druk met de FLIR.
Is @Niels met FLIR (Forward-Looking InfraRed) bezig? Dat had hij wel eens mogen vertellen.
 

petroman

SHTF Expert
@petroman Is dit een sollicitatie voor een admin functie? Ben bang dat we er dan nog wel een stuk of 1000 kunnen lozen. :lol:
Appeltje eitje, als je gewoon sorteert op laatst gezien, jaar niet geweest hoppa mail en een week later verwijderen.
Moet met jouw pc kunsten toch geen probleem zijn.
 
@Stefanfloris , welkom op het forum.
Waarvoor prep jij ?
Voorstellen wordt altijd op prijs gesteld. Google werkt wel bij je want je hebt dit schitterend forum gevonden.
Als je vraag beantwoord is en je verder geen prepper hobbies hebt is het misschien aan te raden om je account ook weer te laten wissen.
Dit voor komt vervuiling van het ledenbestand.
@Stefanfloris , welkom op het forum.
Waarvoor prep jij ?
Voorstellen wordt altijd op prijs gesteld. Google werkt wel bij je want je hebt dit schitterend forum gevonden.
Als je vraag beantwoord is en je verder geen prepper hobbies hebt is het misschien aan te raden om je account ook weer te laten wissen.
Dit voor komt vervuiling van het ledenbestand.

Ik kijk wat rond .wil graag voor mij zelf zorgen .ik dacht hier wat te kunnen leren .in de stad word het steeds agressiever .vind míj niet welkom in eigen straat kan bijna niemand verstaan .ik voel dat er iets gaat gebeuren .zoek een woon plek in de bossen en wil leren om voir me zelf te zorgen
BERTJE JAMMER DAT ER HIER OOK ZO FEL WORD GEDAAN. JA HOOR GOOGLE DOET HET PRIMA .ALS JULIE GEEN NIEUWE LINGEN WILLEN SLUIT LEKKER JE FORUM . IK GA NOG FF ROND KIJKEN HIER .IK VERTROUW GOOGLE NOG MINDER DAN DAT JE KAN VOOR STELLEN BEFANKT VOOR DE gast vrijheid
 

petroman

SHTF Expert
Beste Stefan,
Warom denk je dat we niet gastvrij zijn, alleen maar omdat jij zo maar binnen valt met een waar kan ik dit kopen ?
Dit is een preppers forum !

Stel je had in het voostel topic gewoon geschreven :
Hoi ik ben piet en woon in een grote stad maar wil me voorbereiden op zelfstandig, off grid, wonen op mijn eigen bosperceel.
Ik wil graag van jullie kennis gebruik maar an waar mogelijk die van mij delen.
En tussen haakjes : ik zoek onderdeeel xyz voor kachel klaasvaak. Ik heb overal gezocht maar kan het niet vinden, ook de importeur, kachelwinkels kunnen mij niet helepen.

Denk je niet dat je dan een betere ontvangst en andere antwoorden krijgt ?
 
Bovenaan