• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Larik

Diehard Prepper
Ik heb gitaren, ook een akoestische. Ereader die een maand meegaat, aardig wat boeken.
Wat langdurende spellen: Kolonisten van catan, monopoly, risk en pakje kaarten.
Voor in de BOB geen spellen, niet nodig denk ik en anders valt er ergens wel wat te vinden.
 

Lai

Prepper goeroe
Ik heb bordspelen in de BOB en rugtas. Gekopieerd op foto papier in een sluitende zak met dobbelstenen en fiches ipv pionnetjes. Pakje kaarten, kladblokje wasco's voor boter kaas en eieren of kamertje verhuren of galgje.

Voor thuis bordspelen, kaarten, zo'n verrekte kubus :mad: boeken over: knutsellen- proefjes- strip- zelfvoorzienend wonen en leven- survival- mode- leesboek-om zelf kleding te maken/repareren, tijdschriften (met name doe het zelfer's), , knutselspul, lego, klein gereedschap voor houtsnijwerkjes, touwen voor knoop werken, muziek instrumentjes, kleurboeken, potloden, wasco, stiften, olieverf, waterverf, klei, naai- borduurgaren, wol, katoen, naalden, spelden, haaknaalden, breipennen, kralen, leer stempels. Me vervelen hoef ik niet geloof ik. :D En wedden dat ik mij toch wel eens zal gaan vervelen? :confused:
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Als kind vroeg ik mijn opa altijd de oren van zijn hoofd over de oorlog. Hij kon er goed over vertellen ook. Een van de dingen die me bij zijn gebleven is dat mensen op enig ogenblik altijd vertier nodig hebben. Dus ook toen werd er gefeest en gezopen op zijn tijd.
 
D

Deleted member 569

Gast
Maak alvast een (kaart)spel in de trend van memory, kaartspelen, of zelfs monopoly of ganzenbord. Waarop tips & tricks staan om eten te verbouwen, wat groeit er voor eetbaars in de omgeving etc., basis kruiden & specerijen (met hun werking).
 
Bovenaan