• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Marcov

Prepper goeroe
Hoe hoog was die Co2 dan?

Die zat bij mij in no time op 1800. Klapraampjes stonden open, maar het was windstil. Toen ik de deur open deed was het redelijk snel weer normaal. Dit was een test, maar stoken met de deur open is niet helemaal de bedoeling. Kaarsen kun je ook gelijk zien.
 

marzman

Diehard Prepper
Bij een test in de woonkamer, met ventilatie, zag ik met een zibro achtige kachel het CO2 niveau enorm omhoog schieten. Let daar dus goed op.

Ja mijn kachel schakelde zichzelf uit, heb er hier een topic over (ik dacht dat hij stuk was). Als de kachel op 3 KW brandt valt er bijna niet tegenop te ventileren.
 

marzman

Diehard Prepper
Net nieuwe petroleum gehaald, hij is nu rood ipv geel, ik maakte het altijd al direct schoon als ik een druppel morste omdat gele vlekken (op het tankje) er vies uit zien (en ik leg er altijd een groot stuk karton onder dat mijn garagevloer ook niet vies kan worden), maar rode vlekken is ook niet echt een verbetering :p
 
  • Leuk
Waarderingen: JJ&A
Bovenaan