• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepshop in de media!

Loreen

Last (wo)man standing
Reclame maken voor je eigen bedrijf snap ik wel. Ik snap alleen niet zo goed waarom dat dan over de rug van een ander moet.
Waarom eerst een nepklacht doen over de prepshop om jezelf beter te laten lijken? Blijkbaar weinig vertrouwen in je eigen webshop als het op zo'n manier moet.
Als je echt een goede webshop hebt, laat dat dan gewoon zien door goede producten te leveren voor een goede prijs, met goede service.
Als je boven een bepaalde shop uit wil stijgen doe dat dan door je eigen winkel omhoog te liften, en niet door te proberen een andere shop (ten onrechte) omlaag te lullen.

Puberaal gedoe.
Nou ja, weten we iig wel waar we niet hoeven te zijn als we op zoek zijn naar een volwassen en betrouwbare webshop. Jammer dat de naam is weggehaald. What goes around....
 

Loreen

Last (wo)man standing
Eigenlijk wil ik nog wat toevoegen.
Ik denk dat het onder andere door het ontzettend goede werk van @Simurgh voor de prepper-gemeenschap is, dat er tegenwoordig in Nederland een groeiende markt is voor prepgerelateerde webshops.
Natuurlijk maakt hij gewoon reclame voor zijn eigen webshop door alle interviews die hij geeft, maar je moet niet onderschatten wat zijn betekenis voor de prepgemeenschap in zijn algemeen is daarmee.
Neem een anonieme Leon, ondanks zijn goede intenties heeft hij juist het imago van de prepper als gekkie zijnde eerder versterkt dan goed gedaan. Althans, hij begon aardig down to earth, maar als een halve rambo door het bos rennen met een helmpie op was misschien niet zo'n slimme zet. En dat is dus exact wat Simurgh wèl doet, hij zet echt ontzettend slimme, goede, constructieve zetten. Kijk lees en luister maar eens terug, hij zet een heel down to earth beeld van preppen neer waardoor het preppen voor "het grote publiek" toegankelijk wordt. Hij wijst op gevaren zonder er in door te slaan, hij wijst op oplossingen die concreet en behapbaar genoeg zijn om daadwerkelijk toe te passen zelfs voor de mensen voor wie preppen een enorme ver-van-hun-bed-show is. Hij brengt een soort preppen voor dummies, zonder daarbij denigrerend of betuttelend te worden, zonder droog saai en stoffig te worden, zonder de essentie uit het oog te verliezen. En dat is dus echt ontzettend knap, en in mijn ogen verdient hij daar echt heel veel lof voor. Ik denk dat er weinig mensen zijn die dat zouden kunnen.

Persoonlijk vind ik je dan ook echt een ondankbare hond als je juist de persoon die zich zo heeft ingezet voor het imago van preppers, op zo'n manier een trap na geeft. Zoals ik al eerder zei, natuurlijk is het ook puur reclame en eigenbelang wat Simurgh doet. Maar hij heeft hiervoor wel zijn eigen nek uitgestoken, hij heeft hiervoor wel zijn eigen OPSEC opgegeven waar een hoop andere stuurlui veilig aan wal bleef staan, en hij heeft hierbij wel grotendeels zelf een markt gecreëerd en laten groeien die er daarvoor veel minder was.
Dus al die prepshoppaddestoeltjes die nu uit de grond springen en hierop meeliften hebben natuurlijk alle recht om hun eigen ding te doen, maar als je hierop meelift en vervolgens probeert naam te maken juist door degene die al dit werk verricht heeft een hak te zetten dan ben je in mijn ogen iemand die ik heel graag iets zou willen
noemen maar dat niet doe omdat het me geen ban waard is. Laat ik het maar weer houden op ondankbare hond.
Ja de prepshop is groot geworden. Ze zullen vast ook wel flinke winst maken. Maar dat is niet over de rug van anderen gegaan, maar zelf opgebouwd.

Zo. /Rant off
 

AWOL

Prepper goeroe
Laatst bewerkt door een moderator:

Myronprps

Prepper goeroe
Persoonlijk vind ik je dan ook echt een ondankbare hond als je juist de persoon die zich zo heeft ingezet voor het imago van preppers, op zo'n manier een trap na geeft.

Soms mis ik echt de kudo's van het oude forum, die toch wat meer gelden als een plusje of like en je ook nog een berichtje kon sturen.
 

phtvs

Sysop
Admin
Soms mis ik echt de kudo's van het oude forum, die toch wat meer gelden als een plusje of like en je ook nog een berichtje kon sturen.
Die missen wij ook maar om dat in te bouwen moet er een ad-on aangekocht worden. Het budget laat dat op het moment even niet toe...
 
Bovenaan