• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Preptest blikje bronwater 15 jaar over de THT

Flos

SHTF Expert
En ik heb mij ingeschreven in een frikadel eet wetstrijd. Het record bij ons staat op 15st. in 45 min. En je moet ze nog eens 15 min. zien binnen te houden.
Weten we nu al of er nog prik in dat blik zit ( zat )
 

Ray

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
En ik heb mij ingeschreven in een frikadel eet wetstrijd. Het record bij ons staat op 15st. in 45 min. En je moet ze nog eens 15 min. zien binnen te houden.
Weten we nu al of er nog prik in dat blik zit ( zat )

Man, man, man, een aanslag op je gezondheid. Toch niet die Nederlandse frikadellen hoop ik?

Edit: Gezien de like van @Flos, zijn het dus die lange vleesafval knakkers. Yuk! :confused:
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
En ik heb mij ingeschreven in een frikadel eet wetstrijd. Het record bij ons staat op 15st. in 45 min. En je moet ze nog eens 15 min. zien binnen te houden.
Weten we nu al of er nog prik in dat blik zit ( zat )

Ik kom wel helpen trainen in het frikadellen trainingskamp.:off:

Martin heeft het kennelijk niet overleefd en wij maar wachten....:oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos

AWOL

Prepper goeroe
Lol, wat moet je nou met blikjes water in je opslag. Gewoon een mini sawyer waterfilter kopen, hoef je ook geen voorraadruimte kwijt te raken aan blikjes water. Ding past in je hand. Kunt hem op een fles schroeven, of een rietje erop duwen en recht uit de sloot drinken. Hij gaat 30.000 liter lang mee. Dus in plaats van blikjes water, koop een zooitje van die. Of... je koopt een pan. Dan kook je gewoon steeds water op een kampvuurtje ;-)

En wat als je water in huis op is en het te gevaarlijk is om de straat op te gaan om water te halen?
Of als je lokale water bron vervuild blijkt?
Blikjes / flesjes kunnen ook handig zijn als je water wilt vervoeren of rantsoeneren.
Overigens filtert de Sawyer mini circa 350.000 liter
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Ik heb niet zo lang geleden een "blikje" van 30.000 liter aangeschaft. En met een groot gezin gaat dat harder dan je denkt ook al ga je er zuinig mee om.
 

Ray

SHTF Expert
@Tanfana, ik heb het af, maar ik heb het bewust niet gepost omdat ik het niet wou laten samenvallen met de review van de solar cooker.

Wel een grappige gif overigens!
patient_s.jpg
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
1e post over dit blikje water komt van 8 juni. het is nu 28 september.
jezus, je lijkt rutte wel, zuip dat blik nou eens een keer leeg !!!

In post #32 is te lezen dat de review zelfs al af is. Maar Martin wacht eerst de review van de GoSun af voor hij deze review post.
 

AWOL

Prepper goeroe
@martin heeft altijd een excuus ;)
eerst kon hij geen vergelijkbare blikjes vinden, toen moest hij eerst naar spanje, nu de go sun...ik vind het een onbetrouwbaar sujet... :fluit:
 
Bovenaan