• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Regendichtheid M94 of andere slaapzakhoes (bivak)

fris9

Prepper
kijk weetje ik zit hier voor de noodoplossingen. ik begrijp dat als je ademende stof met olie inspuit dat t niet meer ademt, en als je echt goeie shit wil hebben dat je naar bijv. de bever moet met een budget van meer dan 1000....ik zoek hier dus naar "in het veld oplossingen" waar ik zelf nog niet aan gedacht had..... nou verlies ik wel het punt wat ik wilde maken uit het oog ;)
 
F

frans81

Gast
kijk weetje ik zit hier voor de noodoplossingen. ik begrijp dat als je ademende stof met olie inspuit dat t niet meer ademt, en als je echt goeie shit wil hebben dat je naar bijv. de bever moet met een budget van meer dan 1000....ik zoek hier dus naar "in het veld oplossingen" waar ik zelf nog niet aan gedacht had..... nou verlies ik wel het punt wat ik wilde maken uit het oog ;)

Oke . Ik snap het nu .
Was mij helaas niet meteen duidelijk .
In het veld oplossingen zijn inderdaad voor noodgevallen .
Dat gat in die hoes van mij moet dus op de correcte wijze geplakt worden:)
Anders kan diegene die hem koopt inderdaad aan de duck tape;) Je wil niet weten hoeveel mensen er zijn die door onwetendheid hun spullen verprutsen ;) Helaas helaas .
Bedankt voor de Tip :thumbsup:
Ik heb voor een gloednieuwe M90 Kl versie met nieuwe Bivakzak iets over de 100 euro betaald .
Gewoon geduld hebben en niet naar de Bever ;)
 
Bovenaan