Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo'n grote zip-lock zak met een partij zooi er in wat je kent van thuis, uit je eigen keuken.
Nederland is niet het enige land dat het op die manier doet.
Overigens is de indruk die ik krijg van de flameless heaters in MRE's dat deze vaak niet zo geweldig werken, bij sommige wordt het eten wel echt warm, bij andere lauw en soms werken ze nauwelijks.
Dan is een standaard brandertje met brandstof tabs in je uitrusting misschien wel beter en meer multi bruikbaar.
@NomadNiet in de laatste plaats lijkt het ook te maken te hebben met hoe oud de heater is, de prestaties nemen over tijd kennelijk vaak af en die reviewers testen vaker oudere MRE's dan net geproduceerde.
Voor zover ik weet gebruikt de NL landmacht inderdaad een Esbit achtige brander.
ahhhhh de door paresto samengestelde pakjes met onverteerbare pate
MAARRRRRR ik wil de chocolade poeder
een speciale samenstelling die alleen voor defensie word gemaakt
LEKKAAHHHH
ja sorry, wil je handel niet afkraken maar ja, zit niet in het leger, en ben niet op kamp dus ga voor lekkahhhJij koopt van mij 40 dagzakken
ja sorry, wil je handel niet afkraken maar ja, zit niet in het leger, en ben niet op kamp dus ga voor lekkahhh
Ik eet nog pate uit 2011 en zelfs die smaakt nog hetzelfde :thumbsup:
Succes met het geregeld uitpakken![]()