F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Na wat gespeurd te hebben op www , heeft de Zacht Zeep hint mij aan het denken gezet .
Ooit heb ik een keer 8 Emmers van dit goedje gekregen en meegenomen en weer afgegeven en uitgeleend en dit uitgeleend betekend dat je het niet terug krijgt en je ook niet meer weet aan wie
.
Toch heb ik er nog 1 achter in de tuin langs de schuur gevonden .
Ik heb een handje vol in een badje gedaan met minimaal lauw water en het laten oplossen .
De Berghaus Cyclops II Vulcan er in gedaan en laten weken . Goed uitgespoeld onder de Douche en laten uitdruppen .
Het drogen gaat waarschijnlijk twee dagen duren

De schimmel plekjes die er zaten zijn weg ....WEG !!
Het ding kijkt weer perfect en niets is aangetast .
Waarschijnlijk staat er nog ergens 1 emmer maar die kom ik nog wel tegen .
Emmers kwamen uit een groot magazijn van Fabriek en werden omtrent opruimen oud materiaal vergeven aan personeel .
Ik heb de pas ingeruilde Vulcan weer mooi schoon gekregen met dit oude middeltje .
Foto's volgen nog in ander Topic .
Ik heb dit gedaan bij een tamelijk recent Model Vulcan .
Waarom Recent ?? Het was namelijk ook al een Made in China .
Hij komt van het Korps Mariniers en direct vanuit Defensie . Dus geen namaak ! want die zijn er ook .
Mijn andere Vulcan is nog Made in Brittain . Maar hier is de Coating van vergaan .

Ooit heb ik een keer 8 Emmers van dit goedje gekregen en meegenomen en weer afgegeven en uitgeleend en dit uitgeleend betekend dat je het niet terug krijgt en je ook niet meer weet aan wie

Toch heb ik er nog 1 achter in de tuin langs de schuur gevonden .
Ik heb een handje vol in een badje gedaan met minimaal lauw water en het laten oplossen .
De Berghaus Cyclops II Vulcan er in gedaan en laten weken . Goed uitgespoeld onder de Douche en laten uitdruppen .
Het drogen gaat waarschijnlijk twee dagen duren
De schimmel plekjes die er zaten zijn weg ....WEG !!
Het ding kijkt weer perfect en niets is aangetast .
Waarschijnlijk staat er nog ergens 1 emmer maar die kom ik nog wel tegen .
Emmers kwamen uit een groot magazijn van Fabriek en werden omtrent opruimen oud materiaal vergeven aan personeel .
Ik heb de pas ingeruilde Vulcan weer mooi schoon gekregen met dit oude middeltje .
Foto's volgen nog in ander Topic .
Ik heb dit gedaan bij een tamelijk recent Model Vulcan .
Waarom Recent ?? Het was namelijk ook al een Made in China .
Hij komt van het Korps Mariniers en direct vanuit Defensie . Dus geen namaak ! want die zijn er ook .
Mijn andere Vulcan is nog Made in Brittain . Maar hier is de Coating van vergaan .