F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een totaal afwijkend model Saracen geleend .
Dit omdat ik versteld stond van het type modificaties . Oa de Compressiestraps binnenzijde doen mij sterk aan de eerste serie Lowe Alpines denken .
Wat is er anders
Oa
1 . Heupgordel verstelling .
Eerst moest je ze van het lichaam af aantrekken .
Nu trek je de straps naar binnen aan . Dit middels totaal andere gespen .
2 Er bevind zich 1 extra mogelijkheid om de schouderstraps aan de bovenzijde te verplaatsen .
Nu dus drie opties .
3 . 1 extra vak in Topvak .
Via buitezijde met horizontale rits te benutten .
4 . 3 compressiestraps in het onderste slaapzak gedeelte .
5 . Rechts en Links in het grote vak bevind zich aan iedere zijde een Tunnelvak . En natuurlijk tegen achterzijde het vak voor oa ook water reservoir .
6 . Totaal ander rugpand met Torso . Er zitten extra grote kussens aan iedere zijde .
Veel betere ventilatie en steun .
7 . Aan binnezijde zit tegen rugzijde een extra stevige kunstof plaat verwerkt .
Dit komt het draagcomfort met zware last ten goede .
Er staat in het label model 2009 . Maar dit zegt niets omtrent uitvoering .
Andere model 2009 types die ik gezien heb lijken totaal niet kwa modificaties op deze alhier .

Dit omdat ik versteld stond van het type modificaties . Oa de Compressiestraps binnenzijde doen mij sterk aan de eerste serie Lowe Alpines denken .
Wat is er anders
Oa
1 . Heupgordel verstelling .
Eerst moest je ze van het lichaam af aantrekken .
Nu trek je de straps naar binnen aan . Dit middels totaal andere gespen .
2 Er bevind zich 1 extra mogelijkheid om de schouderstraps aan de bovenzijde te verplaatsen .
Nu dus drie opties .
3 . 1 extra vak in Topvak .
Via buitezijde met horizontale rits te benutten .
4 . 3 compressiestraps in het onderste slaapzak gedeelte .
5 . Rechts en Links in het grote vak bevind zich aan iedere zijde een Tunnelvak . En natuurlijk tegen achterzijde het vak voor oa ook water reservoir .
6 . Totaal ander rugpand met Torso . Er zitten extra grote kussens aan iedere zijde .
Veel betere ventilatie en steun .
7 . Aan binnezijde zit tegen rugzijde een extra stevige kunstof plaat verwerkt .
Dit komt het draagcomfort met zware last ten goede .
Er staat in het label model 2009 . Maar dit zegt niets omtrent uitvoering .
Andere model 2009 types die ik gezien heb lijken totaal niet kwa modificaties op deze alhier .