• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Traplopen voor de Conditie ( WentelTrap !! ) kleine waarschuwing

Flos

SHTF Expert
Wou je weer een poging wagen jou knie onderuit te halen?
Ik hou mij nog steeds het liefst op het gelijksvloers.
 
F

frans81

Gast
Wou je weer een poging wagen jou knie onderuit te halen?
Ik hou mij nog steeds het liefst op het gelijksvloers.

Nee ga ik echt niet meer doen pfff .
Ik kan mij dat niet permiteren omtrent de huidige thuis situatie.
Ik ben eigenlijk zelden ziek en als ik dan al eens iets heb dan is het vaak mijn Eigen Lompe / drukke gedrag dat voor problemen zorgt .
Nee ik denk voortaan beter na !!
Als ik plat ga ligt hier alles stil pfffff
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
F

frans81

Gast
Komt er geen bordje bij te staan? Hier stond ooit een grote geldverslinder ?

Als je uiteindelijk het hele verhaal kent dan idd
Ik heb daar een flinke blessure opgedaan , zodoende dacht ik eerst dat er meerdere ongelukjes gebeurd waren .
Maar misschien is dat ook wel ;)
 

Erny

Last (wo)man standing
Wat een blunderactie zeg. Eerst de bouw op zo een slechte manier dat het gebouw binnen 10 jaar verschijnselen van "metaalmoeheid" zou vertonen.
Geen afwatering boven zodat mensen zoals Frans wegglibberen en de toren ook wegroest.
Afbraak bleek goedkoper als opknappen/aanpassen.
Nieuwe toren zou 3 á 4 x zo duur worden als dat deze heeft gekost... Dus er zal wel geen nieuwe komen...

Gemeente zou aansprakelijk moeten worden gesteld voor het verlies van bijna een ton aan verspild subsidiegeld.
 
F

frans81

Gast
Wat een blunderactie zeg. Eerst de bouw op zo een slechte manier dat het gebouw binnen 10 jaar verschijnselen van "metaalmoeheid" zou vertonen.
Geen afwatering boven zodat mensen zoals Frans wegglibberen en de toren ook wegroest.
Afbraak bleek goedkoper als opknappen/aanpassen.
Nieuwe toren zou 3 á 4 x zo duur worden als dat deze heeft gekost... Dus er zal wel geen nieuwe komen...

Gemeente zou aansprakelijk moeten worden gesteld voor het verlies van bijna een ton aan verspild subsidiegeld.

Ik denk idd dat daar meer ongelukjes gebeurd zijn :(:(:(
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny
Bovenaan