• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Vraag over vuur....

Wafels

Diehard Prepper
@Nomad ik heb dit nog nooit gehad , maar ik moet er wel bij vermelden dat ik het ook nog nooit in koude
omstandigheden heb gedaan . Ik kan me goed voorstellen dat het inderdaad wat minder goed werkt .
Het werkt ook goed in zo'n '' vuur rol ''maar daar moet je er wel mee oppassen , en zeker niet teveel in gebruiken .
Het is inderdaad heel handig spul (enkel bij te grote hoeveelheden opgelost in water geeft het je bruine vingers :D)
gr will
 

Sota

Elementary prepper
Kleine opmerking omtrent vuur maken. Wat ik al jaren gebruik en vooral in de winter als ik veelvuldig kampeer. is een firesteel (die ik al jaren gebruik) en... jawel tampons.... Deze zijn compact verpakt (waterbestendig). erg licht en als je het nodig hebt een tampon uitpluizen tot een mooie grote losse hoop en met 1x een stroke op de firestick is die aan. Makkelijk in gebruik en altijd wel ergens een aantal van mee te nemen;.
 
Bovenaan