Ja, n oude, maar ga m toch lekker oprakelen.
Beschikbare info;
1) End of the world
as we know it, dus ga ervan uit dat de boel niet volledig vergaat maar nog overleefbaar is.
2) Je bent een paar uur eerder op de hoogte dan de meute (dus nog geen paniek). Ik ga even uit van 2(paar) uur, dat wordt eerst ongeveer 1 uur shoppen, 1 uur om thuis voor te bereiden.
3) De vraag staat in het eten & drinken gedeelte.
Het is jammer dat ik niet bij al mijn inkomsten kan, dus ik zou niet veel last-minute kunnen halen...laat ik voor het doel van deze vraag maar even doen alsof ik wél bij mijn inkomsten kan.
Betrouwbaar iemand (ingewijde/partner in crime ) met auto charteren; meer vervoer, 2 winkelkarren

De 1 naar winkel 1, de ander naar de lidl ernaast.
* water water water....
* siropen (varia smaken), wat sapjes, en hete dranken (oploskoffies, choco-poeder, thee, suiker)
* een stapel vleessoorten die goed bewaarbaar zijn door bijv drogen/zouten
* blikvoer, zeker een flink deel vlees, vis en fruit
* chocolade, noten, snoep(rollen), koek
* wat verse groente en fruit
* Geen voedsel, maar als we toch in de super zijn meteen nog wat pleepapier, lampolie, batterijen, vuilniszakken, kaarsen, dameshygiene, luiers, babydoekjes, gebitsverzorging en de tabakscounter legen
Verder gewoon her en der een greep waar ik langskom om de reguliere voorraad aan te vullen; o.a. bloem, pasta/rijst, toevoegingen als kruiden/jus/bouillon/sauzen, beleg/zoetwaren, brinta/havermout, lunchcrackers, instant soep/noodles, blikblikblik
Lol, basically dus gewoon alles, maar wel iets nadruk op de 'luxere' zaken