• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Will Musk Find Any Gold In Fort Knox? What Happens If It's Empty?

Laatst bewerkt:
Klopt dat was Gerrit Zalm. Die Zalm heeft meer op zijn kerfstok zoals de gulden veel te goedkoop inruilen voor de Euro. Volgens mij is hij nog niet dood, dus martelen, stenigen en van de kerktoren met zijn ballen op een punthekje gooien, behoren nog tot de mogelijkheden.
Hmmm, aha, een PvdA en VVD corifee tegelijk...😂
Kunst, die heeft een "Zwei Herzen in Dreivierteltakt" afwijking!

En dat van de gevangenpoort en de gebroeders De Witt, kan dat ook? Die poort staat nog klaar, direct buiten het Binnenhof.
Of anders dat met vier paarden? Een kwartje van Kok, en dan nog drie kwartjes (dreivierteltakt)?😉

Jij mag het zeggen want ik vind het allemaal wel passend. Het een na het ander, wel te verstaan😎

Is Chatgtp intussen betrouwbaar? Hij kan ook gewoon jouw vorige post hebben gebruikt (of een soortgelijke post op reddit) als info dat het niet mag.

Mijn ervaringen met ChatGPT zijn wat wisselend. Vaak vind ik het verrassend goed. Met diepgaande kennis ook over obscure onderwerpen. Maar regelmatig zitten er fouten in. ChatGPT is een mooie start voor een zoektocht naar informatie. Maar je kunt niet klakkeloos aannemen dat alles klopt wat de AI aangeeft. Je kunt zelf vervolgonderzoek doen en verifiëren of het klopt. Als je twijfelt aan de juistheid kun je ChatGPT ook vragen of corrigeren en dan gaat hij verder zoeken en kan de AI ook zijn eigen fouten toegeven en corrigeren.

Mijn ervaringen met ChatGPT zijn wat wisselend. Vaak vind ik het verrassend goed. Met diepgaande kennis ook over obscure onderwerpen. Maar regelmatig zitten er fouten in. ChatGPT is een mooie start voor een zoektocht naar informatie. Maar je kunt niet klakkeloos aannemen dat alles klopt wat de AI aangeeft. Je kunt zelf vervolgonderzoek doen en verifiëren of het klopt. Als je twijfelt aan de juistheid kun je ChatGPT ook vragen of corrigeren en dan gaat hij verder zoeken en kan de AI ook zijn eigen fouten toegeven en corrigeren.
Shit in is shit uit @TheQuickFox . AI's informatie komt ook overal vandaan en wordt er hier en daar natuurlijk ook bewust in gestopt zodra er belangen mee zijn gemoeid.

Jouw voorbeeld van een vraag om correctie is ook invloed uitoefenen. Slaan we de handen ineen en vragen wij allen tegelijkertijd aan AI om toch eindelijk eens te begrijpen dat de aarde plat is... Dan wordt die dat ook (even gechargeerd).

Ik heb het weleens uitgeprobeerd, en het werkt. Er is wel geduld voor nodig, maar de aanhouder wint. Even als voorbeeld: "ik weet dat Cruijff, Pele, "Xrukkecrikki" en Madonna topvoetballers waren, maar zijn er meer?" Herhaal zoiets maar vaak genoeg en AI noemt ook "Xrukkecrikki" als topvoetballer.🤣
Lieden met directer toegang tot AI's data die hoeven zulke fratsen niet uit te halen en kunnen vast gerichter aanpassen.

Zolang er belangen zijn gemoeid met een specifiek antwoord op vragen, ga er dan maar van uit dat er een grote kans is dat het is gemanipuleerd...

Terug
Bovenaan