• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

[Youtube] Prep skills

JamHard

Prepper goeroe


Een zaag voor de prijs van alleen het zaagblad. Perfect voor een bug-out situatie

Geniaal!! Nu nog een manier bedenken hoe je de zaag het makkelijkst kan vervoeren, want oprollen of buigen zal waarschijnlijk niet gaan.

"Myronprps, Zaagblaad is hartstikke dun en wat lang dus kun je makkelijk langs je gear in je BOB schuiven.


  • Je zou het zaagblad aan de buitenkant van je riem kunnen bevestigen met duct-tape. (Lastig bij veelvuldig gebruik)
  • Je riem aanpassen, zodat je het zaagblad tussen twee lagen van je riem vervoerd. (In het begin wat werk om de aanpassing te verwezenlijken, maar daarna voor gebruik veel makkelijker te benaderen)
 

Caitlin

Elementary prepper
  • Je zou het zaagblad aan de buitenkant van je riem kunnen bevestigen met duct-tape. (Lastig bij veelvuldig gebruik)
  • Je riem aanpassen, zodat je het zaagblad tussen twee lagen van je riem vervoerd. (In het begin wat werk om de aanpassing te verwezenlijken, maar daarna voor gebruik veel makkelijker te benaderen)
Dat vind ik een hele mooie oplossing.
 

Advivo

Prepper
Laatst bewerkt:
Hieronder mijn volledige Youtube abonnementen-lijst.

Die is denk ik redelijk compleet, na een aantal jaren goede kanalen toevoegen en slechte weer verwijderen.

Tip :
Klik bij Youtube altijd op het tabblad "Video's" van het betreffende kanaal (en dan onderaan telkens : 'Meer Laden')
Anders krijg je enkel het Kanaal-overzicht ('Home') waar je meestal niet veel vindt.

Na abonneren krijg je links in je Youtube taakbalk (mits ingelogd), onder 'Abonnementen', telkens de nieuwste video's
van je geabonneerde kanalen.

Kies daar dan voor 'Lijstweergave' (i.p.v : 'Raster'). Dat werkt een stuk beter.

_____________________________________________________________________








 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Voor iemand die zelf een boog wil maken deze speciale DIY boog..van een fietswiel.

http://www.instructables.com/id/Bow-The-Amazing-Bike-Wheel-Bow/

F8VYXH3HET2TJNS.MEDIUM.jpg
 
G

Gamble

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben zelf weer een beetje begonnen met filmpjes maken. De eerste staan nu op mijn kanaal Dutch Wolves Survival. Moet nog een beetje werken aan mijn filmtechnieken, maar krijg er binnenkort hulp bij :p

 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Nice!
Fijn dat je de tekst in beeld hebt gezet, zo is het ook te volgen als het geluid uit staat, en terug te lezen of even op pauze te zetten(voor de langzamere mensen zoals ik)
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Ik ben zelf weer een beetje begonnen met filmpjes maken. De eerste staan nu op mijn kanaal Dutch Wolves Survival. Moet nog een beetje werken aan mijn filmtechnieken, maar krijg er binnenkort hulp bij :p


Mooi! Goede muziek ;)
Maar sommige tekst zou wel wat langer mogen blijven staan, moest soms het filmpje op pauze zetten en terug naar de tekst gaan. Plots hing er ook een touw aan het boompje, maar nergens zei je om een touw te knopen. Ok, misschien wat muggenziften, maar toch :p
Ook nog een foutje in het Engels (sorry), in de tekst op 3:59 : so the animals have to go "through" your trap moet het zijn.

Maar geweldig goed filmpje! Zeer goed getoond, zelfs ik als noob verstond het. :thumbsup: Ben benieuwd naar je andere filmpjes!
 
G

Gamble

Gast
Mooi! Goede muziek ;)
Maar sommige tekst zou wel wat langer mogen blijven staan, moest soms het filmpje op pauze zetten en terug naar de tekst gaan. Plots hing er ook een touw aan het boompje, maar nergens zei je om een touw te knopen. Ok, misschien wat muggenziften, maar toch :p
Ook nog een foutje in het Engels (sorry), in de tekst op 3:59 : so the animals have to go "through" your trap moet het zijn.

Maar geweldig goed filmpje! Zeer goed getoond, zelfs ik als noob verstond het. :thumbsup: Ben benieuwd naar je andere filmpjes!
Het was het eerste filmpje. In de andere filmpjes is de tekst al beter leesbaar qua lengte.
Er staan momenteel al 5 filmpjes klaar op het kanaal, dus zoek even op Dutch Wolves Survival.
Taalfoutje...ships...niet opgemerkt. Ach ik hoop dan maar dat mensen begrijpen dat het niet door een Engelstalig persoon gemaakt is en dat dergelijke foutjes dan maar vergeven worden :p
Ik neem je tips van harte mee in ieder geval! :)
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Het was het eerste filmpje. In de andere filmpjes is de tekst al beter leesbaar qua lengte.
Er staan momenteel al 5 filmpjes klaar op het kanaal, dus zoek even op Dutch Wolves Survival.
Taalfoutje...ships...niet opgemerkt. Ach ik hoop dan maar dat mensen begrijpen dat het niet door een Engelstalig persoon gemaakt is en dat dergelijke foutjes dan maar vergeven worden :p
Ik neem je tips van harte mee in ieder geval! :)
Ik heb al een paar filmpjes bekeken. Super die van de firesteel. Die is echt op mijn maat gemaakt, zal binnenkort zelf eens proberen met mijn firesteel.
 

AWOL

Prepper goeroe
Dave Canterbury is een interessante serie gestart over medicinale planten. Uiteraard grotendeels gericht op zijn lokale omgeving (Ohio, Noord-Oost VS) maar sommige planten komen ook in Europa voor en wat belangrijker is: hij vertelt ook een en ander over hoe je door proef testen een inschatting kunt maken van de medicinale eigenschappen van de plant.

Eerste deel:
 
Bovenaan