• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Ray

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Vandaag was ik toevallig bij de Blokker en zag dat ze opruiming hielden van bepaalde spullen. Zie ik daar toch wat Sabatier International 2 lions messen hangen met een scherp prijsje erop EN ik zou nog 50% korting daarover krijgen ook?
Maar even nagevraagd bij de kassa maar het klopte.

Ik heb dus twee 'Groentenmesjes' van 11 cm lemmet meegenomen, 2 euro per stuk. Laat ik daarvoor ooit in het verleden 18 euro hebben moeten afrekenen voor het mesje wat ik nu het meest gebruik in de keuken....
Ook een vleesmes meegenomen, 20 cm lemmet en die was nog maar 4 euro! :confused: Ooit eentje gekocht van 23 euro dus.

Er zijn nog betere messen voor in de keuken dan Sabatier, namelijk de echte Sabatier ipv deze met twee leeuwtjes (dit is de goedkope made in china serie) maar zelfs een chefkok zal hier geen problemen mee hebben, prima voor thuis deze goedkope variant.
Echt een koopje dit :thumbsup:
 

FKAGB

Prepper goeroe
Bij de Lidl zijn sinds gisteren weer Slingtrainers in de aanbieding. Dit is een heel goedkope kloon van een TRX trainer. Voor een euro of 18 heb je hem in huis en kun je op een eenvoudige manier werken aan je conditie en spierkracht. Ik heb deze zelf ook veel gebruikt voordat ik de aanschaf van een echte TRX trainer aandurfde en voor het geld is het echt de moeite waard. Het leuke van een TRX training is dat je makkelijk thuis of, zoals ik ook wel doe, in een park kan trainen. Je traint door middel van je eigen lichaamsgewicht en doordat je je lichaam in onbalans kan brengen kun je veel beter trainen voor bijvoorbeeld het lopen op ongelijk terrein en dergelijke.

Ik denk dat dit ook wel prepper gerelateerd is. Een beetje conditie en kracht is niet verkeerd tijdens een SHTF.
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Vandaag een vouwzaag gekocht, ik wild eerst een Silky Boy maar dat vond ik nu effe te duur, heb de afgelopen 3 maanden wel heel veel aan Preppen uitgegeven:oops:.

Deze zaag is wel ietsje goedkoper:D, hij voelt stevig aan en ik ga 'm van het weekend testen.

Voor de prijs moet je maar effe op het bonnetje kijken, anders geloof je het niet, er ging ook nog 20% actiekorting vanaf.:thnx:

En voor die prijs ook nog 10 jaar garantie van de fabrikant.:eek:

IMG_1477.JPG IMG_1479.JPG IMG_1478.JPG
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Net effe bij de Xenos geweest, kwam leuke spulletjes tegen, dus maar weer gekocht.

1 x mini koekenpannetje/spatel €. 4,99 (had ik gezien in een Youtube filmpje van @Communicator )
2 x opblaas reis kussen a €. 2,99
1 x LED hoofdlampje €. 3,99 (is niet zo goed als m'n Petzl maar voor in de auto is ie top)
1 x Dual autolader 2,1 amp €. 2,99 (extra voor in de auto)

Ik was totaal €. 17,95 kwijt :thumbsup:

IMG_1480.JPG
 

Ray

SHTF Expert
Lidl heeft nu ook een inklapbare tuinzaag voor 3,99.
Fleece vesten, wandelsokken, inlegzolen, softshelljacks, wandelbroeken en nog wat hardware qua hiking.

Die klapzaag van de Lidl van Florabest gebruik ik al vele jaren. Prima ding, de Mora onder de klapzagen.
In Duitsland is hij bij de Lidl nog een eurootje goedkoper.
 

petroman

SHTF Expert
Net effe bij de Xenos geweest, kwam leuke spulletjes tegen, dus maar weer gekocht.
Mooie score alleen had ik niet voor een aluminium pan gekozen voor op een shtf (open)vuur.
(groot)moeders sudderpan doet het dan beter. Is neta ls gereedschap onze (grrot) ouders wisten wat ze nodig hadden ;-)
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Mooie score alleen had ik niet voor een aluminium pan gekozen voor op een shtf (open)vuur.
(groot)moeders sudderpan doet het dan beter. Is neta ls gereedschap onze (grrot) ouders wisten wat ze nodig hadden ;-)

Pannetje is alleen maar voor een eitje of hamburgertje, is zo klein, past niet veel in, check de video:

ter hoogte van 31.45 min.
 

Highway

Last (wo)man standing
Laatst bewerkt:
Omdat het een enorm handige en kleine tool is, plaats ik 'm (eerst in een verkeerd topic, dus is het verplaatst omdat ik deze niet kende) en lees dat ie al is genoemd.

Anyway...

Momenteel heeft de Lidl een inklapbare tuinzaag in hun aanbieding:
1566063.jpg

Op advies van @Ray heb ik deze zaag van hem eens gebruikt in Hongarije. En het is inderdaad een grandioos zaagje! Het zal je niet snel teleurstellen. Handig op te vouwen en mee te nemen, en heel scherp.
Wees er snel bij, want op dit moment heeft de Lidl ze in de bakken liggen :thumbsup:
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Heb 'm net gehaald, als extra zaag, had vorige week al bij de Praxis eentje gehaald, deze is iets kleiner maar goede kwaliteit, stond ook al gepost in het aanbiedingen topic
 

houthe

Senior Prepper
Omdat het een enorm handige en kleine tool is, plaats ik 'm (eerst in een verkeerd topic, dus is het verplaatst omdat ik deze niet kende) en lees dat ie al is genoemd.

Anyway...

Momenteel heeft de Lidl een inklapbare tuinzaag in hun aanbieding:
1566063.jpg

Op advies van @Ray heb ik deze zaag van hem eens gebruikt in Hongarije. En het is inderdaad een grandioos zaagje! Het zal je niet snel teleurstellen. Handig op te vouwen en mee te nemen, en heel scherp.
Wees er snel bij, want op dit moment heeft de Lidl ze in de bakken liggen :thumbsup:
Ik heb er naar gekeken maar ik vond het zaagblad erg dun, 1 mm dik ongeveer, ik vraag me af hoe snel dit knakt als je er wat meer gebruik van maakt, lijkt mij een zaag voor de rozenstruik of hooguit een kleine conifeer.
 

Ray

SHTF Expert
Ik heb er naar gekeken maar ik vond het zaagblad erg dun, 1 mm dik ongeveer, ik vraag me af hoe snel dit knakt als je er wat meer gebruik van maakt, lijkt mij een zaag voor de rozenstruik of hooguit een kleine conifeer.

Is vrij dun idd, maar dat zijn ze zo'n beetje allemaal, anders kost het heel veel energie om zo'n brede snede te zagen. In het begin heb ik heel wat klapzagen gemold, goedkope en dure, omdat ik te snel wilde, te veel kracht zette. Ik had er dus meerdere per seizoen nodig. Inmiddels verslijt ik ze tot ze bot zijn. Kwestie van techniek, niet zozeer dure of goedkopere klapzaag.
 

phtvs

Sysop
Admin
Ook vandaag bij de Lidl een mooie boomzaag gezien voor 6 euro. Inclusief een reserve zaagblad. Daarnaast ook mooie, goedkope kweekkastjes zien liggen om je zaden in te laten groeien. (niet dubbelzinnig bedoeld :fluit:)
 

houthe

Senior Prepper
Ook vandaag bij de Lidl een mooie boomzaag gezien voor 6 euro. Inclusief een reserve zaagblad. Daarnaast ook mooie, goedkope kweekkastjes zien liggen om je zaden in te laten groeien. (niet dubbelzinnig bedoeld :fluit:)
Die kweekkasten zijn zeker mooi, ook omdat het voor die 7 euro een set van 6 complete bakken is. Bakken, deksels in inzetbak van 24 vakken.

Het is dat ik er zoveel heb anders had ik ze gekocht.

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
 
Bovenaan