• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Er staat dat je meegenomen wordt naar de vindplaats, niet dat je gratis entree hebt.
Doorzichtigheid zit hem inderdaad in het stukje: aankomende vrijdag ipv vrijdag 1 april.
Goed lezen.
"Bezoekers die zich bij de museumingang melden met de code ‘Romeinen’ mogen tussen 10 en 11 uur gratis naar binnen en worden meegenomen voor een blik op de vindplaats en de voorwerpen die daar tot nu toe uit zijn gekomen."
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Voor wie wil gaan wecken, weckketel halfautomatisch en volautomatisch flink in de aanbieding,veertig euro afgeprijsd.
http://www.weckenonline.com/inmaakk...k-inmaakketel-volautomatisch-met-rooster.html
weckketel_weck_wat15_1_5.jpg


Voor wie zoveel niet uit wil geven, weckketels voor op fornuis zijn regelmatig op marktplaats te vinden.Of rommelmarkten en tweedehandswinkels.
 

Kanina

Diehard Prepper
Je kunt, als je weinig ruimte hebt of weinig te spenderen, ook een oude grote pan met weckpotten en water vullen en op het fornuis zetten. Ouderwets maar werkt nog steeds. Tegen de kook aan houden, verder de tijd in de gaten houden, heb je een kookwekker of een piepje van je mobiel voor nodig, meer niet.
Het water niet boven de bovenste potjes uit laten komen, net onder de openingsrand.
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Brouwmarkt Megastore Almere is het hele pinksterweekend geopend!
Met veel speciale aanbiedingen op zaterdag, zondag en maandag, 10% directe kassa-korting op alles(*De korting is geldig op 14,15 en 16 mei in de winkel en niet op reeds afgeprijsde producten.*) en gratis bierproeven!

De openingingstijden zijn:
Zaterdag 14 mei 09.30-17.00 uur
Zondag 15 mei 09.30-17.00 uur
Maandag 16 mei 09.30-17.00 uur
 

AWOL

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Vanaf donderdag 26-5 bij Lidl, opvouwbaar zonnepaneeltje. Voor €40
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=23632&ar=4
Is die 2A voldoende om ook batterijen mee te laden? Zal natuurlijk niet zo efficient of robuust zijn als GoalZero maar voor de budget prepper misschien toch beter dan niets?
  • Voor het mobiel laden van o.a. smartphone, tablet en E-book
  • 2 USB-poorten, dus voor 2 apparaten tegelijk
  • Uitgang met max. 2 A stroomsterkte
  • Ogen voor het handig ophangen
  • Gesloten: ca. 28 x 19 x 4 cm
P.S.: discussie over dit paneeltje hier: https://www.preppers-shelter.nl/for...vragen-en-ideeën-topic.1194/page-2#post-18765
273691_01_f.jpg
273691_05.jpg
 

Floshtf

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
T/m 27 mei 2016 .... 21% korting bij prepshop.nl.

Code: BTW21KORTING
 

Floshtf

Diehard Prepper
Op knivesandtools.nl, tot en met donderdag 26-05-2016, 8% korting bij bestedingen boven de 100 euro.
 

Marcov

Prepper goeroe
Of het een aanbieding is weet ik niet, maar ik vind ze niet duur. Het komt natuurlijk niet in de buurt van de kwaliteit van Ortlieb, maar daar is de prijs ook naar.

Bij Action: Waterproof Bag 10L voor € 2,99

cBYYuFU.jpg
 

Ray

SHTF Expert
Of het een aanbieding is weet ik niet, maar ik vind ze niet duur. Het komt natuurlijk niet in de buurt van de kwaliteit van Ortlieb, maar daar is de prijs ook naar.

Bij Action: Waterproof Bag 10L voor € 2,99

Ik heb ze nog niet stuk en al meermalen gebruikt. Beetje zwaar vergeleken bij de UL versies die mij beter zouden passen als ik niet met de auto ben.
 
D

Deleted member 101

Gast
Een leuk blikje om als "vuurdoosje" mee te nemen. Echt blik en gaat mooi open dus niet scheef of deksel na een paar keer eraf.
De fiets spullen dan ergens anders indoen. (bandafnemers en lijm en plakkers)
Een vuurdoosje is om een vuur te maken en hier al deze spullen indoen. Tondel en lucifers en nog een en ander.WP_20160525_002.jpg
 
Bovenaan