• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Ray

SHTF Expert
Ook vandaag bij de Lidl een mooie boomzaag gezien voor 6 euro. Inclusief een reserve zaagblad. Daarnaast ook mooie, goedkope kweekkastjes zien liggen om je zaden in te laten groeien. (niet dubbelzinnig bedoeld :fluit:)

Je bedoeld die beugelzaag van Parkside? Dat ding is knudde, heb hem vorig jaar gehaald. Hoe strak je het zaagblad ook opspant, hij blijft kantelen. :(
 

phtvs

Sysop
Admin
Dat is precies dat ruk ding wat ik hier heb liggen. Gratis af te halen voor iedereen die er behoefte aan heeft. :D
Ah oke dan. Tijdje geleden hadden ze er één van Parkside en die was groen van kleur met een dikkere beugel. Ik dacht dat je die bedoelde.

Maar deze beugelzaag dus lekker laten liggen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Changing the Mindset

Last (wo)man standing
Vandaag een vouwzaag gekocht, ik wild eerst een Silky Boy maar dat vond ik nu effe te duur, heb de afgelopen 3 maanden wel heel veel aan Preppen uitgegeven:oops:.

Deze zaag is wel ietsje goedkoper:D, hij voelt stevig aan en ik ga 'm van het weekend testen.

Voor de prijs moet je maar effe op het bonnetje kijken, anders geloof je het niet, er ging ook nog 20% actiekorting vanaf.:thnx:

En voor die prijs ook nog 10 jaar garantie van de fabrikant.:eek:

Bekijk bijlage 896 Bekijk bijlage 897 Bekijk bijlage 898

Vorige week zondag de Silky Gomboy 240 grove tand besteld via Ebay (€30,-) . Moet ergens volgende week of de week erna binnenkomen. Leuke long life edition voor in de backpack.
 

EddyCorleone

Survivor
29,99 bij de Lidl
Crivit Vistas
Waterafstotende, versterkte tas voor elke visser 2 zijvakken en 1 voorvak.
Versterkte onderkant, draaggreep en afneembare padded schouderriem incl. 8 bewaarboxen voor vistoebehoren

OF je haalt de bewaarboxen eruit en stopt en andere spulletjes in.
Deze ligt al geprept en wel achter in de auto ter vervanging van een oude sporttas.

861983619f705add2b981_.jpg

- landkaart
- kompas met fluitje
- sixpack water
- verbandsetje + diverse medicatie
- snickers
- HV-vestjes
- nooddekens
- ponchos
- fleece dekentje (moet deze nog vacuüm verpakken tegen vocht en ruimte besparing)
- werk handschoenen
- chemlights
- waxine lichtjes
- storm lucifers
- aanstekers
- pen en papier
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Gemeente Groningen en omstreken, aanbieding regenton.

Korting
Om het benutten van regenwater te stimuleren, starten de twee gemeenten deze actie die loopt van vrijdag 25 maart tot 1 oktober dit jaar. In deze periode kunnen inwoners van de gemeente Groningen en Ten Boer bij de deelnemende winkels een regenton met € 17,50 korting kopen. De kortingsbon is opgenomen in een folder die behalve in de winkels zelf, ook verkrijgbaar is in de bibliotheken, diverse wijkcentra, supermarkten in Ten Boer en bij de gemeentelijke informatiebalies. Ook is de folder te downloaden via de gemeentelijke websites en via Facebook ‘Operatie Steenbreek Groningen’.

WerkPro
Een regenton aansluiten op de regenpijp is even een klusje. Liever niet zelf doen? De Makers van WerkPro doen het graag voor wie het wil. Voor €35 installeren zij de regenton en voor €10 verzorgen ze het vervoer. De informatie staat in de folder.

https://gemeente.groningen.nl/actueel/nieuws/groningen-en-ten-boer-starten-regentonnenactie
 

petroman

SHTF Expert
Wel opvallend dat nergens de prijs van de ton genoemd wordt. Voor 17,50 haal je hier een regenton bij de kringloop.
 

Ray

SHTF Expert
Wel opvallend dat nergens de prijs van de ton genoemd wordt. Voor 17,50 haal je hier een regenton bij de kringloop.

Moet je even bij de deelnemende winkels kijken wat daar een regenton kost. 't Zijn voornamelijk de bekende grote ketens, die hebben hun prijzen toch wel online staan?
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Wel opvallend dat nergens de prijs van de ton genoemd wordt. Voor 17,50 haal je hier een regenton bij de kringloop.
Nog nooit voor die prijs een regenton in de lokale kringloop gezien. Doorgaans is de prijs hier meer dan nieuw in de winkel.
 
I

Invictus

Gast
Moet je even bij de deelnemende winkels kijken wat daar een regenton kost. 't Zijn voornamelijk de bekende grote ketens, die hebben hun prijzen toch wel online staan?

Zo te zien is het een Harcostar van 227 liter. Te koop voor een bedrag tussen 63 en 75 euro.

Onzinnige actie verder en illustratief voor de verborgen werkloosheid op de nederlandse gemeentehuizen. Voor de kosten die gemoeid zijn met het instandhouden van fte's die zich met dit soort onzin dingen bezig houden kun je beter thuiszorg en huishoudelijke hulp aan de burgers bieden.
 

petroman

SHTF Expert
Okee, niet in de winkel, maar misschien wel interessant voor d'een of ander.
Hoewel ik een 1 aprilgrap verwacht...maar dan nog, je krijgt wel gratis entree in Openluchtmuseum Arnhem, vrijdag dus.
Ik zie hier wel een 1 april grap in...maar toch, voor de liefhebbers, gratis toegang tot Openluchtmuseum Arnhem.
Bezoekers mogen meekijken bij ontdekte resten uit Romeinse tijd.

Er staat dat je meegenomen wordt naar de vindplaats, niet dat je gratis entree hebt.
Doorzichtigheid zit hem inderdaad in het stukje: aankomende vrijdag ipv vrijdag 1 april.
 
Bovenaan