• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Carina

Prepper
Bij de Action kocht ik van de week een klein setje tent-benodigdheden, alles in een vrij klein zakje:
10 haringen (2 soorten), 20 meter scheerlijn, 10 spanners, 1 klein hamertje, 1 haak om haringen te trekken en 6 elastieken.
Alles bij elkaar genoeg om van een stuk zeil een tent te fiksen.
Kost: 2,99 €
 

queensix58

Prepper
Laatst bewerkt door een moderator:
Mod edit: Er is niet veel meer, maar ze hebben op dit moment nog een stuk of 30 van deze waterfilters. Van 75 euro voor 45 euro!

Dubbel geplaatst....
 

Grenstone

Elementary prepper
Dank je voor de tip, net twee verschillende filters bestelt

( Sawyer Sawyer PointOne Squeeze [SP129] en Lifestraw LifeStraw Steel waterfilter met actieve kool)
 
I

Invictus

Gast
Bij de Action kocht ik van de week een klein setje tent-benodigdheden, alles in een vrij klein zakje:
10 haringen (2 soorten), 20 meter scheerlijn, 10 spanners, 1 klein hamertje, 1 haak om haringen te trekken en 6 elastieken.
Alles bij elkaar genoeg om van een stuk zeil een tent te fiksen.
Kost: 2,99 €
Dat zelfde setje kostte gisteren 1,99 en ik heb er twee meegenomen. Het ging mij primair om de hamer die er bij zit, mooi handzaam ding.
En op de 5 standaard tentharingen na is de rest ook prima te gebruiken.
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Vanaf vandaag bij de ALDI:
Led hoofdlamp 1,99 euro

ledhoofdlamp_big_34411.jpg


Ik heb er één gekocht en ik moet zeggen: veul licht. 3x AAA batterijen, 1W smd led.
3 standen: veul licht 100%, minder licht 50% en knipper (op 100% ?). Die laatste snap ik nooit zo. Zou SOS moeten zijn maar bij die van mij knippert ie alleen maar. Plus zoom functie.
Nadeel: batterijen passen maar net.

Edit: Speciaal voor de/een prepper: bij langdurig niet gebruiken, batterijen verwijderen om aantasting door lekkende batterijen te voorkomen ;-)
 

Ray

SHTF Expert
@petroman, hij lijkt als twee druppels water op een Grundig hoofdlampje wat ik hier heb liggen. Kan deze ook in-, en uitzoomen door de lens naar voren of achteren te schuiven?

Edit: Nu ik hem erbij pak, zie ik dat de originele batterijen er nog inzitten en beginnende corrosie aan de polen al is opgetreden. Snel eruit gehaald, bedankt! :thumbsup:
 

AWOL

Prepper goeroe
Nu bij de LIDL, weet niet of dat overal is maar in Zwolle staan er nog genoeg
Agregraat van 180 voor 90 euro. mooi ding.
en het mooie is;
De digitale invertertechnologie zorgt ervoor dat de generator ook geschikt is voor elektrisch gevoelige apparaten zoals muziekinstallaties, televisietoestellen of computers

https://www.lidl-shop.nl/PARKSIDE-Stroomgenerator-PGI-1200-A1/p100192596


Bekijk bijlage 3016

Hier een review van dat ding, in mijn regio (Haarlem) is ie overigens niet verkrijgbaar.

 
D

Deleted member 101

Gast
Blijkbaar niet veel belangstelling er staan er wel 20 en dat de hele dag al. (moest er 2x naar toe).
Voor 90 euro dus en 3 jaar garantie.

WP_20160805_13_12_39_Pro.jpg WP_20160805_13_12_20_Pro.jpg WP_20160805_13_12_39_Pro.jpg WP_20160805_13_12_20_Pro.jpg WP_20160805_13_12_20_Pro.jpg
 

QuickFix

Diehard Prepper
Nou kan ik eerlijk gezegd zeggen over de kwalitet van deze generatoren (want ik heb dit type niet), maar de prijs geeft wel een indicatie.
Persoonlijk zou ik mijn leven er niet vanaf laten hangen na TEOTWAWKI; just my two cents.
 
Bovenaan