• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

V

Verwijderd lid 423

Gast
@RockyFlats , waterproofheid al getest ?
@petroman Of je het gelooft of niet: ik haal hem zojuist voor je onder de kraan vandaan, na hem een paar minuten half gevuld te hebben gehad met water. Het is zo'n fijn kunststof weefsel dat het daardoor nauwelijks water door laat, maar is niet ook nog eens geplastificeerd. Het is een beetje zoals een fijn kunststof tentdoek, maar dan steviger. Het werd na een paar minuten wel vochtig aan de buitenzijde. Valt de zak gevuld in een plas (met de rits boven) dan blijft de inhoud wel een paar minuten droog vermoed ik, maar daarna.... De rits is wel stevig maar niet waterdicht. Het is meer iets voor in een tas of rugzak, en geeft m.i. geen probleem bij uitpakken op vochtig gras o.i.d. Maar lang in de nattigheid is geen goed idee.
 

houthe

Senior Prepper
En dan weer alleen psycholoog zijn, niet als het aan mij ligt
Wow, zit ik voor een bestelling te kijken, schrik ik toch wel van jullie nieuwe verzend kosten. €9,95 voor een pakketje van een paar kilo is niet echt meer van deze tijd... :(
 

houthe

Senior Prepper
zoveel korting ook niet? Snel maar weer normaal doen dan?
:) Korting is altijd leuk, maar wel tijdelijk. Verzend kosten zijn er altijd en niet om jullie af te kraken of zo maar ik ken eigenlijk geen webwinkels die zulke hoge kosten rekent, vooral in een tijd waar je steeds vaker lagere kosten ziet of zelfs helemaal gratis (bij alle bestellingen). Nou ben ik zelf wel een enorme gierige vrek, en ja ik bekijk alle aankopen die ik doe vanuit mijn zeer beperkte budget, en misschien ben ik ook wel helemaal geen goede indicatie voor het gemiddelde winkelende publiek. Heb zelf ook een webshop gehad en verzend kosten vond ik daar ook altijd enorm lastig om vast te stellen, ik deed dan liever enkele centen bij de prijs van elk artikel om juist die verzend kosten lager te houden.

Zie dit overigens als positieve kritiek :) Bestelling is toch al gedaan, gun het jullie toch meer dan een ander (tenzij het prijsverschil echt te groot word), ik heb alleen het gevoel dat hogere verzend kosten afschrikwekkend kunnen overkomen bij potentiële kopers. Zeker als je zoals mij maar 1 artikel besteld, dan is een concurrent mogelijk al snel goedkoper en raak je mogelijke klanten kwijt.
 

Simurgh

Senior Prepper
:) Korting is altijd leuk, maar wel tijdelijk. Verzend kosten zijn er altijd en niet om jullie af te kraken of zo maar ik ken eigenlijk geen webwinkels die zulke hoge kosten rekent, vooral in een tijd waar je steeds vaker lagere kosten ziet of zelfs helemaal gratis (bij alle bestellingen). Nou ben ik zelf wel een enorme gierige vrek, en ja ik bekijk alle aankopen die ik doe vanuit mijn zeer beperkte budget, en misschien ben ik ook wel helemaal geen goede indicatie voor het gemiddelde winkelende publiek. Heb zelf ook een webshop gehad en verzend kosten vond ik daar ook altijd enorm lastig om vast te stellen, ik deed dan liever enkele centen bij de prijs van elk artikel om juist die verzend kosten lager te houden.

Zie dit overigens als positieve kritiek :) Bestelling is toch al gedaan, gun het jullie toch meer dan een ander (tenzij het prijsverschil echt te groot word), ik heb alleen het gevoel dat hogere verzend kosten afschrikwekkend kunnen overkomen bij potentiële kopers. Zeker als je zoals mij maar 1 artikel besteld, dan is een concurrent mogelijk al snel goedkoper en raak je mogelijke klanten kwijt.
o, dat begrijp ik helemaal, het kan afschrikken, het blijft zoeken naar een balans, maar zoveel korting en dan ook gratis verzenden. Dan blijkt het straks toch leeg verkoop we zitten nog maar net bij de nieuwe partij dus alles is nog even zoeken.

Op de portemonnee moeten steeds meer mensen letten, dus het blijft een lastige afweging, maar ook als bedrijf moet je dit ook. Verlies draaien is geen optie, helaas geen zalando met véle durfkapitalisten achter mij. Als een concurrent op dit moment nog goedkoper kan, zou ik daar zeker winkelen nu dat nog kan!
 

Floshtf

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Das wel een flinke korting zeg.
Tip: kijk wel goed of er een nieuwe versie van het product is, mocht deze er zijn en je juist een nieuwe versie willen.
Ik wilde er ook een Goal Zero product bestellen, maar kwam er achter dat het te verkopen product, een oudere versie is.

(Zie je wel vaker met super kortingen, had pas ook iets besteld en kreeg toen van een product de oude en de hele oude versie, kon weer retour. Stond ook niet aangegeven op de betreffende winkelsite )
 
F

Floesh

Gast
Bij Noodzaken.nl

Heb je binnenkort nog iets nodig? Bestel het dan vóór 30 juni zodat je nog flink kunt profiteren van onze Midsummer Sale kortingsactie! En die korting loopt op naarmate je meer bestelt. Vergeet de actiecode niet in te voeren tijdens het afrekenen!
Bestel je voor 75 euro of meer dan krijg je al 10% korting!
Gebruik dan actiecode MIDSUM10
Bestel je voor 150 euro of meer dan krijg je wel 15% korting!
Gebruik dan actiecode MIDSUM15
Bestel je voor 300 euro of meer dan krijg je maar liefst 20% korting!
Gebruik dan actiecode MIDSUM20
De kortingen gelden voor ALLE artikelen, ook voor artikelen die al in de aanbieding zijn! De uiteindelijke korting zal dus veel hoger kunnen worden. Zeker omdat je t/m 26 juni a.s. ook nog eens 15% korting op de grote blikken Mountain House krijgt!
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Das wel een flinke korting zeg.
Tip: kijk wel goed of er een nieuwe versie van het product is, mocht deze er zijn en je juist een nieuwe versie willen.
Ik wilde er ook een Goal Zero product bestellen, maar kwam er achter dat het te verkopen product, een oudere versie is.

(Zie je wel vaker met super kortingen, had pas ook iets besteld en kreeg toen van een product de oude en de hele oude versie, kon weer retour. Stond ook niet aangegeven op de betreffende winkelsite )
Hoe zie je dat het een oudere versie is op perrysport? En bedoel je dan bv. de eerste serie Boulder 30m met oudere, of bedoel je dat er gewoon nieuwere soorten Goal Zero zijn (als dat enigszins duidelijk is wat ik bedoel)
 

Floshtf

Diehard Prepper
@InfernoSis Ik bedoel dat het zou kunnen, dat het een ouder model is. Misschien zijn er bij sommige producten geen vernieuwen gedaan maar bij sommige zijn die er wel.
Bijv. er is ooit een upgrade geweest bij de zonnepanelen en ook bij de AA lader.
Ik keek nu naar de 12v-accu lader die Perry verkoopt (Die voor bijv. op een auto accu). Ondertussen is er alweer een tijdje de Plus versie. Of de boulder panelen ooit een upgrade hebben gehad weet ik niet.

Kan geen kwaad, lijkt mij, en wat ik altijd doe, om even op de fabrikant site te kijken, en wat filmpjes op youtube bijv, gewoon ter controle. Het kan altijd een magazijn opruiming zijn van oudere modellen. Webwinkels willen wel eens niet alle info neertypen bij een scherpe prijs. Maar goed, het blijft een mooie aanbieding van de GZ producten.
 

Ray

SHTF Expert
Das wel een flinke korting zeg.
Tip: kijk wel goed of er een nieuwe versie van het product is, mocht deze er zijn en je juist een nieuwe versie willen.
Ik wilde er ook een Goal Zero product bestellen, maar kwam er achter dat het te verkopen product, een oudere versie is.

(Zie je wel vaker met super kortingen, had pas ook iets besteld en kreeg toen van een product de oude en de hele oude versie, kon weer retour. Stond ook niet aangegeven op de betreffende winkelsite )

Waarom? De oudere versies werken als een tierelier. Wat zijn de verschillen behalve het meer SciFi achtige uiterlijk?
 
Bovenaan