• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Een leuk blikje om als "vuurdoosje" mee te nemen. Echt blik en gaat mooi open dus niet scheef of deksel na een paar keer eraf.
De fiets spullen dan ergens anders indoen. (bandafnemers en lijm en plakkers)
Een vuurdoosje is om een vuur te maken en hier al deze spullen indoen. Tondel en lucifers en nog een en ander.Bekijk bijlage 1956

Ehhhh, welke winkel?
 

Floshtf

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Zeker bevallen de 12% actie van pas, er is nu gelijk weer een kortingsactie...

Een korting van 10% op het assortiment van de prepshop met de code: 2016prep10
Er staat (nog niet) niet bij tot wanneer.

Actie is afgelopen.
 

houthe

Senior Prepper
Zeker bevallen de 12% actie van pas, er is nu gelijk weer een kortingsactie...

Een korting van 10% op het assortiment van de prepshop met de code: 2016prep10
Er staat (nog niet) niet bij tot wanneer.
Vraag naar prepspullen ingestord? :) Of Jeroen houd het voor gezien... :p

Gisteren bij de Action voor €3,99 een mini-ultralight slaapzak gekocht. Eigenlijk is het meer een dun laken waar je in kan liggen, de thermische waarde zal niet erg hoog liggen. Voor mij aan de andere kant voldoet dit voorlopig wel, ik heb het eigenlijk altijd te warm en zelfs in de winter slaap ik het liefst nog onder een laken ipv een dekbed. Het tasje waar de slaapzak in zit is bijna net zo klein als een gemiddelde poncho, ideaal qua ruimtebesparing.
 

Kanina

Diehard Prepper
@houthe Gisteren ook zien liggen. Leek mij ook meer op een inner/laken achtig iets voor in je slaapzak. Mij te koud bij dalende temperaturen.
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Post verwijderd! Moest inloggen om aanbiedingen te zien
 

houthe

Senior Prepper
Geen idee in hoeverre deze producten "goedkoop" zijn, misschien zijn ze wel veel goedkoper te vinden. Ik post het hier toch maar even:
Bushnell verkoop op Vente Exclusive (online)
http://www.vente-exclusive.com/nl-BE/bushnell-qs9075#/o

Ps: blijkbaar moet je inloggen om het te zien ... kan altijd een print screen nemen. Of verwijder ik de post best gewoon?
Site gewoon negeren :) Ik haat webshops waarbij je eerst verplicht moet inloggen of aanmelden via Facebook of wat dan ook, dan ga ik wel naar een ander toe..
 

InfernoSis

Diehard Prepper
Site gewoon negeren :) Ik haat webshops waarbij je eerst verplicht moet inloggen of aanmelden via Facebook of wat dan ook, dan ga ik wel naar een ander toe..
Ja, snap wat je bedoelt.
Ik ben er op aangemeld, maar zelf haat ik ook zoiets als ik geen lid ben.
 
V

Verwijderd lid 423

Gast
@houthe Gisteren ook zien liggen. Leek mij ook meer op een inner/laken achtig iets voor in je slaapzak. Mij te koud bij dalende temperaturen.
@Kanina @houthe Het is misschien een oplossing om die te combineren met een warmte-isolerende nood-slaapzak? Zo'n ding kost ongeveer 3 Euro, en past vast in of om zo'n mini-ultralight-slaapzak. Aan de foto's te zien zijn ze ook als een soort eenpersoons mini-nood-tent te gebruiken. Ik heb al een paar van die dingen aangeschaft maar heb ze nog niet uit hoeven proberen ;-) Of het dus veel warmte oplevert weet ik niet, maar gezien de prijs, het gewicht en het volume, is het m.i. zeker het proberen waard.
http://www.banggood.com/Emergency-A...ping-Outdoor-Survival-100200cm-p-1038044.htmlupload_2016-6-9_3-41-50.png
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Ik heb al een paar van die dingen aangeschaft maar heb ze nog niet uit hoeven proberen ;-) Of het dus veel warmte oplevert weet ik niet, maar gezien de prijs, het gewicht en het volume, is het m.i. zeker het proberen waard.
Lijkt me toch dat je spullen die je voor noodsituatie koopt, of anderen aanraadt, eerst probeert.
Zeg nou zelf, "of het warmte oplevert weet ik niet" komt een beetje dom over.
 

Kanina

Diehard Prepper
Buiten dat is het nu uitproberen met deze temperaturen niet aan te raden. In de winter lijkt mij dat een beter resultaat opleveren. Of op koude lente/herfst nachten.
 

petroman

SHTF Expert
Buiten dat is het nu uitproberen met deze temperaturen niet aan te raden. In de winter lijkt mij dat een beter resultaat opleveren. Of op koude lente/herfst nachten.

Moet ie niet tegen warmte ook isoleren ? Persoonlijk vind ik dat isolerende alu tentje eigenlijk te hoog.
Meestal wil je een zo'n klein mogelijke ruimte verwarmen.
 
V

Verwijderd lid 423

Gast
Lijkt me toch dat je spullen die je voor noodsituatie koopt, of anderen aanraadt, eerst probeert.
Zeg nou zelf, "of het warmte oplevert weet ik niet" komt een beetje dom over.
@Stuudje
Ik wilde anderen daarop opmerkzaam maken, en raadde aan om het eens te proberen, vanuit de veronderstelling dat het vast zinvol is. Sommige dingen zijn inderdaad het beste zelf te proberen, alleen ben ik er wat die zak betreft nog niet toe gekomen, sorry:( Maar, stel dat ik het lekker warm zou vinden, vindt een ander dat dan ook??

Goed om te horen dat jij de spullen die je voor de noodsituatie kocht al zelf hebt geprobeerd!!:thumbsup:
Ik ben altijd al .... benieuwd geweest naar hoe kaliumjodide smaakt, hoe het is om een brand te blussen en of zo'n tourniquet nu echt een slagaderlijke bloeding stopt... :confused: Heheh, jij kunt mij dat vast (na)vertellen...?;)
 

houthe

Senior Prepper
Mijn prepuitrusting gaat deze zomer met forse stappen vooruit :) Na veel wikken en wegen hebben we de knoop doorgehakt en gaan we deze vakantie kamperen met een tent :) Mijn kampeeruitrusting is ongeveer 5% dus alle andere items schaffen we nu aan, gaat heel m'n vakantiegeld op aan verkapte prepaankopen. We hebben al een tent gekocht (waardoor we niet meer terug kunnen) en langzaam komt de rest er ook bij, echte slaapzakken, luchtbedden en alles wat er bij kamperen bij komt. Ik hou dit topic (en die over de kampeerspullen) dan ook goed in de gaten de laatste tijd.
 
V

Verwijderd lid 423

Gast
Wie heeft er een vrouw? Wie heeft er meer schoenen in huis dan hij zelf zou kopen?
Of natuurlijk: wie heeft er zoveel schoenen dat de partner er van gruwt?
Maakt allemaal niet uit....want in alle gevallen is het excuus om het onderstaande te kopen er al...
upload_2016-6-9_22-41-11.png
De partner hoeft niet te weten dat het natuurlijk geen schoenen-zak is, maar juist een perfecte prep-zak om kleinere spulletjes overzichtelijk op te bergen, in bijvoorbeeld een grotere zak of tas. Ik ben er zelf heel tevreden over. Het is degelijk gemaakt en van een prima kwaliteit weefsel (geen fleece), weegt weinig en neemt leeg nauwelijks plaats in. Ik heb er al een aantal, en overweeg zelf om er nog een paar bij te kopen. Aanraderrrr!

http://www.banggood.com/Waterproof-...er-Portable-Storage-Shoes-Pouch-p-947588.html
 
Bovenaan