Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@will Maar google translate, heb je daar dan die foto ingeladen? en hoe dan? Zoiets wilde ik ook proberen maar de kunde mistte bij mij, evenals een koreaans toetsenbord.![]()
Aaah... het geheime woord: Telefoon...Telefoon>>>open Google Translate
Ik zit ook eens te kijken en voor volledige functionaliteit van Google Translate, heb je beide apparaten nodig.
Want, met de telefoon kun je alles vertalen, ook tekst in foto's of borden, met de telefoon camera, behalve documenten (docx, pdf, etc).
Met de PC/Laptop kun je alles vertalen, behalve tekst in foto's. Je kan dus geen foto met tekst uploaden, of je webcam gebruiken.
Best slim weer als je wilt dat gebruikers alle apparaten koppelen aan jouw dienst.
Zoals aangegeven zijn de vertalingen via de "document vertalen" optie van Google Translate van beduidend mindere kwaliteit, dan de te vertalen tekst kopieren in de website en daar laten vertalen. Dat is in elk geval mijn ervaring met het vertalen van Poolse documenten naar het Engels (wat weer een beter resultaat geeft dan vertalen naar het Nederlands).@PBear, je kunt gewoon op translate.google.com op de knop "Documenten" klikken, je document uploaden en dan vertalen naar elke taal.