• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Budgetverdubbeling door slim in te kopen - "tips and tricks" /Temu, AliExpress maar ook lokaal...

Ga je op voordeeltjes af en bestel je online om die reden?

• Ik let nauwelijks op de prijs van artikelen

Stemmen: 0 0.0%
  • Ik bestel nooit online

• Ik bestel vaak online

Stemmen: 11 91.7%
  • Ik denk wel vaker online te gaan bestellen

• Tips zijn welkom, om geld te besparen!

Stemmen: 3 25.0%
  • Ik vind dat de NL winkels en webshops teveel rekenen

Stemmen: 3 25.0%
  • Ik vind de prijzen van NL winkels en webshops redelijk

Stemmen: 2 16.7%
  • Ik twijfel bij de gedachte om online te bestellen

Stemmen: 1 8.3%

• Totaal aantal stemmers
    12
kaasschaaf welke nog beter werkt dan die van bolsius die ik ooit heb gekocht voor 24,95, een rasp...

En toch kan ik me dat ook wel weer voorstellen.

Want bolsius is dat merk voor kaarsen
1761640674502.jpeg
En dat gaat inderdaad niet echt lekker.

Met deze zal het mogelijk beter gaan:
1761640631683.jpeg

Maar inderdaad die verschrikkelijke vervelende spammails van Temu zijn voor mij zo irritant dat ik bij Ali en niet bij Temu spullen bestel.
Ik zit nog even te kijken in mijn email van voor het moment dat ik me heb uitgeschreven voor hun opdringerige mails.
3 mailtjes per dag zijn geen uitzondering met de meest vreemde omschrijvingen zoals: "nog net op tijd" of "Terugbetaling voltooid" "Hoera, je hebt een bericht" of "sorry voor de vertraging" en dat terwijl ik helemaal niks besteld heb.

Als ik bij Ali een 100% identiek product kan kopen voor 5 euro, want bedrijven in Nederland voor 15 euro verkopen dan kies ik voor Ali.
Als ik dat product van 5 euro bij Temu voor 4 euro kan kopen, dan koop ik het alsnog bij Ali, want ik ik ziet niet op dit soort onzinmailtjes te wachten.
1761641307302.png
Met deze manier van communicatie hebben ze me in ieder geval weten weg te jagen.

mijn reden om niet bij temu te bestellen is de constante stroom spammails.

Maar inderdaad die verschrikkelijke vervelende spammails van Temu zijn voor mij zo irritant dat ik bij Ali en niet bij Temu spullen bestel.
Ik zit nog even te kijken in mijn email van voor het moment dat ik me heb uitgeschreven voor hun opdringerige mails.
3 mailtjes per dag zijn geen uitzondering met de meest vreemde omschrijvingen zoals: "nog net op tijd" of "Terugbetaling voltooid" "Hoera, je hebt een bericht" of "sorry voor de vertraging" en dat terwijl ik helemaal niks besteld heb.
Vreemd genoeg krijg ik juist 0,0 spam mails van Temu. (Wel van Ali maar dat is een verteerbare hoeveelheid)
Heb er speciaal voor in mijn backup inbox gekeken en het gaat uitsluitend om emails die een relatie hebben met wat ik besteld heb.

Vreemd zo'n verschillende ervaring.
Of heeft het misschien te maken met het feit dat ik geen temu app gebruik?

Het meest irritante van ale die reclame shit, vooral de laatste maanden op YT, is dat het algoritme niet snapt waar mijn interesse ligt. Ik krijg van alles te zien maar nooit iets waarvan ik denk wow dat moet ik verder uitzoeken.

Terug
Bovenaan