Wat is op leeftijd? Ik zie namelijk geen leeftijd in het artikel staan.Het sleutelwoord is "als je al op leeftijd bent"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is op leeftijd? Ik zie namelijk geen leeftijd in het artikel staan.Het sleutelwoord is "als je al op leeftijd bent"
Ik mis nog het bewijs dat hij de krant heeft benaderd.
Werk vinden is verder inderdaad een kwestie van willen, maar dan wel van de werkgevers zijde.
Mijn kind wil naast de studie werken, maar te oud, en die moet nog 20 worden dus hou op met onzinnige one liners.
Hij ziet er iig ouder uit dan 35, is vast ook wel ouder dan 40Wat is op leeftijd? Ik zie namelijk geen leeftijd in het artikel staan.
Overigens heeft hij door de media actie een nieuw probleem gecreeerd. Hij moet nu ook weg van de parkeerplaats. Daar mogen alleen auto's staan van mensen met een wintervergunning. Aangezien hij zelf twee jaar de beveiliging heeft gedaan moest hij dit weten. Niet slim om het dan zo aan de grote klok te hangen.
http://www.at5.nl/artikelen/174951/erics-wagentje-moet-ook-weg-wat-is-hier-humaan-aan
Soms wel, en soms moet je koesteren dat er al uitzonderingen zijn op de regel en dan niet nog eens gaan lopen schoppen als je geen gebruik meer kan maken van de uitzondering terwijl vooraf duidelijk was dat die uitzondering maar voor 2 jaar zou gelden. Het resultaat zou nu namelijk kunnen zijn dat de hele uitzondering wordt geschrapt en dat de beveiliging door een commercieel bedrijf gedaan moet gaan worden. Dan kan niemand meer in de winter op het park overnachten en gaan de kosten voor de overige gebruikers ook nog een keer omhoog.Soms moet je bewust de regels overtreden om aparte praktijken aan de kaak te stellen.
Ook een 19 20 21 jarige kan werken. Misschien niet het werk wat diegene WILT doen...![]()
Ik mis nog het bewijs dat hij de krant heeft benaderd.
Werk vinden is verder inderdaad een kwestie van willen, maar dan wel van de werkgevers zijde.
Mijn kind wil naast de studie werken, maar te oud, en die moet nog 20 worden dus hou op met onzinnige one liners.