• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
D

Deleted member 192

Gast
Ben reuze nieuwsgierig dus vraag het rechtstreeks: Wat ga je voor opleiding doen? Moet wel heel bijzonder voor jou zij als je er 8 maanden op wil wachten.
 
J

J.J

Gast
Beste @Myronprps
De stammetjes tussen de bomen zou ik toch op stoep tegels leggen.
De tegel los op de grond leggen en dan stapelen, ander gaat de kwaliteit van het hout achter uit door de vocht,
en kans op schimmel vorming.
 
  • Leuk
Waarderingen: JJ&A

Myronprps

Prepper goeroe
Beste @Myronprps
De stammetjes tussen de bomen zou ik toch op stoep tegels leggen.
De tegel los op de grond leggen en dan stapelen, ander gaat de kwaliteit van het hout achter uit door de vocht,
en kans op schimmel vorming.

Weet ik, vind tegels alleen niet mooi;)

Heb nu zo enorm veel hout dat ik het niet meer kwijt kan heb inmiddels 6kuub droog liggen en ik overdrijf niet als ik zeker nog zo'n 25kuub heb liggen.
 

dubbel0

Diehard Prepper
stammetjes stapelen deden we vroeger op een paar in lengte gelegde balkjes of lange dunne stammen. inderdaad om het brandhout vrij te leggen van de grond.
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

Myronprps

Prepper goeroe
En of ik stormschade heb.... tientallen bomen gevallen of geknapt.

Het meest erge vind ik nog wel een lariks van zo rond de 25m hoog en zo enorm dik dat ik er niet mijn armen omheen kan, dit betekent dus ook zo enorm groot (en helaas zo slecht bereikbaar) dat ik niet bij het hout kan komen.

20180121_120817.jpg 20180121_120824.jpg
20180121_120946.jpg
20180121_120952.jpg

20180121_121032.jpg
 
Bovenaan