• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Myronprps

Prepper goeroe
Mooi maar gemaakt van boomstammetjes zou nog iets mooier zijn geweest. Rechthoekige gamma stammetjes is het net niet (mijn idee).
Klopt maar je moet ook kijken naar hoe handig het is en waarvoor je het gebruikt dit kost nog geen 5euro als ik eerst naar het bos moet rijden daar opzoek naar stammen en kettingzaag laten draaien hout verslepen en weer terug rijden had ik wel 6 van deze dingen kunnen maken. Het was absoluut mooier geweest alleen niet altijd nodig.
 

dimidrie

Senior Prepper
Mijn eerste axerack, beetje ruw maar wel functioneel. Helaas wel alweer helemaal vol....
Bekijk bijlage 5758

Dat is een mooie verzameling aan het worden!! en het mooie is dat het rek gelijk vol is en je een goede reden hebt om een tweede rek te maken.
Dubbelmooi eigenlijk, want met een tweede rek kan er dan probleemloos uitgebreid worden met nog eens 15-16 bijlen:thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

Dorpsgek

Survivor
Man, wat moet je met al die bijlen? Is 1 lange en 1 korte niet genoeg? Corrigeer mij wanneer ik fout zit want ik weet er niet veel van af. Weet wel dat al deze bijlen veel sjouwen is als je weg moet.
 

Myronprps

Prepper goeroe
Dat is een mooie verzameling aan het worden!! en het mooie is dat het rek gelijk vol is en je een goede reden hebt om een tweede rek te maken.
Dubbelmooi eigenlijk, want met een tweede rek kan er dan probleemloos uitgebreid worden met nog eens 15-16 bijlen:thumbsup:

Dankjewel:) kijk precies dat is nou exact mijn gedachte erachter!

Man, wat moet je met al die bijlen? Is 1 lange en 1 korte niet genoeg? Corrigeer mij wanneer ik fout zit want ik weet er niet veel van af. Weet wel dat al deze bijlen veel sjouwen is als je weg moet.

wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow ik accepteer veel in mijn topic maar heiligschennis?! nee dat zeker niet.

even serieus: een bijl kan vele toepassingen hebben van bijlen die geschikt zijn voor het meubelmaken tot het vellen van bomen en alles wat er tussen in zit.

alles in jouw huis neem je ook mee als je weg moet?;)
 

Marcov

Prepper goeroe
Mooie verzameling bijlen in een handig bijlenrek. Zo liggen ze niet te slingeren en kun je ze altijd vinden.
Misschien mag ik 1 opmerking maken. Persoonlijk zou ik, uit veiligheidsoogpunt, de snijkanten richting de muur laten wijzen.
Een ongelukje zit in een kleine struikeling.
 

Myronprps

Prepper goeroe
Mooie verzameling bijlen in een handig bijlenrek. Zo liggen ze niet te slingeren en kun je ze altijd vinden.
Misschien mag ik 1 opmerking maken. Persoonlijk zou ik, uit veiligheidsoogpunt, de snijkanten richting de muur laten wijzen.
Een ongelukje zit in een kleine struikeling.
precies;)

Zo heb ik ze ook staan alleen dat staat minder leuk op de foto:D
 
J

J.J

Gast
Prachtig, mooi,
Ik zou achter aan een gaatje boren op er een polskoortje door heen te maken, er kunnen omstandigheden zijn dat je het uit de hand laat vallen en in het water of blubber valt en weg is misschien de mes.
We zien uit naar de toekomstige collectie, net als de bijlen.:thumbsup:;)
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Klopt had je er graag een apart topic over gezien dan?

Ik wel, dat is eigenlijk wat ik hier op het forum het meeste mis, topics over wat mensen zelf hebben gemaakt.
Dus jouw mes bijlen etc. vallen daar perfect in. Maar misschien ben ik wel de enige die dat vind.
 
Bovenaan