• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Hoe aan eten te komen, Roadkill

Ik denk dat het wel kan zeker als de periode tussen dood en slacht kort is. Ik zou je wel aanbevelen de organen goed te controleren, het karkas goed te spoelen en daarna goed door en door garen.

Ik denk dat het wel kan zeker als de periode tussen dood en slacht kort is. Ik zou je wel aanbevelen de organen goed te controleren, het karkas goed te spoelen en daarna goed door en door garen.

Ik heb zojuist alle ingewanden extra nagekeken en trof niet afwijkende aan.
Geen gescheurde darmen … spijsverteringsstelsel of wat dan ook intern dat bacteriën versneld een bedervingsproces kan doen laten aangaan.
De ree oogt gezond en zo ook het gebid dus en de ogen en en en
Nieren, hart , lever enz oké

Het vroor en dat was tevens een geluk bij dat ongeluk .

Zoals al benoemd ben ik opgegroeid met wild vers op de tafel en werd er zelf geslacht .
Kennis en vertrouwen is er en ik heb mijn antennes … intuïtie… onderbuikgevoel ook nog.
Voelt het niet goed dan ….

Ik heb zojuist alle ingewanden extra nagekeken en trof niet afwijkende aan.
Geen gescheurde darmen … spijsverteringsstelsel of wat dan ook intern dat bacteriën versneld een bedervingsproces kan doen laten aangaan.
De ree oogt gezond en zo ook het gebid dus en de ogen en en en
Nieren, hart , lever enz oké

Het vroor en dat was tevens een geluk bij dat ongeluk .

Zoals al benoemd ben ik opgegroeid met wild vers op de tafel en werd er zelf geslacht .
Kennis en vertrouwen is er en ik heb mijn antennes … intuïtie… onderbuikgevoel ook nog.
Voelt het niet goed dan ….
Het heeft toch wel voordelen om wat landelijker te wonen @Frans81 , begrijp ik. Hier in de Randstad zou ik eerst het hek van de kinderboerderij moeten saboteren en dan met een flink vaartje door die woonwijk moeten scheuren... Lastig...
Ach, misschien probeer ik mijn geluk en schiet ik een eend? De gedachte aan paniek op de vriesafdeling van de supermarkt houdt mij nog tegen...😉
Ik denk dat jouw vangst best gaat smaken, geniet ervan!

Terug
Bovenaan